Gå til innhold

Arrrrrrrrrgh! Hvor ble det av det lille krysset ...


Doubichou

Anbefalte innlegg

... i det lille vinduet???

1 dag over IKM; kvalm, humeorsyk (graater for ingenting), oppblaast i magen, vondt i puppene.

Var helt overbevist om at naa hadde det klaffet, men den gang ei!

Mannen min ler og sier at jeg bare lider av PMS. Takk for oemfintligheten!

En liten del av meg sier; du tar ny test i morgen, kanskje det var noe feil? Og en annen del av meg sier: f...! naa drikker jeg meg full siden den lille spiren bare var innbildning!

(Puste dyyyyyyyyyyyyyypt) ... vel, vel dette sinnet gaar vel over naar neste PP er i gang?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp.. det går veldig ant... noen produserer tidlig andre sent.. spørs vel når du ble gravid i syklusen og...

 

 

høres no ut som veldige graviditets-symptomer dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tante roed her i gaarden (bare 2 dager over IKM, men foeles som en evighet!).

Jeg haaper at jeg er gravid og "sen produsent" ... eller saa er jeg nok den foerste kvinne som lider av innbildt graviditet slik hunder kan gjoere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..du er nok ikke den første kvinnen som lider av innbilt svangerskap,for det var jeg...sitter enda med mange graviditets symptomer,men ingen mens.har hatt det sånn i to mnd,måtte det snart gå over..enten må tanta komme eller så må det være en liten spire..lykke til i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stygge gamle hurpa kom snikende i gaar kveld, saa CB hadde rett likevel!

Jeg maatte felle et par taarer, sint og skuffet samtidig. Men heldigvis har jeg en liten tornado paa 2.5 aar som ikke gir meg tid til aa vaere selvmedliden saa veldig lenge! Han kom feiende inn paa soverommet mitt der jeg satt og snufset: "Pleure pas, maman, viens jouer" (ikke graat mamma, kom aa lek)!

Saa da har jeg det ikke saa verst likevel da, og faar bare glede meg til neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...