Gå til innhold

Mensmurringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt fryktelige mensmurringer nå i et par dager, og lurer på hva det kan være. Det murrer veldig nederst i magen, og stikker litt av og til. Hadde en liten "blødning", eller rosa utflod for noen dager siden, og var på kontroll på føden, men de fant ikke noe da. Lurer veldig på hva dette kan være...noe som også har mensmurringer så tidlig (uke 28)???? Jeg har også masse kynnere, ikke vonde, men ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg har hatt det på samme vis. Masse murringer tidlig i svangerskapet, men jordmor har ikke kunnet svare på hva det har vært. Er nå 35+6 og har ennå ikke født, så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Det går så bra så. Bare slapp av, det tror jeg er viktig:

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik siden uke 25, og vært ganske bekymra. Noen sier det er maserier, og at kroppen bare gjør seg klar!

Nå er jeg i uke 41, 2 dager til termin. Det er ikke kommet noe enda. Du kan jo spørre jm eller lege, hvis du er bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Da du var på føden, sjekket de med ultralyd da? Sa de noe om hvor barnet ligger? Jeg har hatt slike murringer i perioder og tolket de da som at barnet ligger langt nede i bekkenet og lager et press i korsryggen eller fremme nede i magen. Det er jo tiden for at magen synker, at barnet kommer lenger ned. Det kjennes ofte slik som du beskriver nå i denne perioden.

Det er slitsomt med ubehagelige kynnere, de tar mye energi. men jeg har funnet ut at det beste er å tenke på dem som øvelse, at kroppen trener skikkelig til fødselen, det er jo det kynnere er, en forberedelse til den store finalen.

 

Håper du får sove og ikke holdes våken av at du er urolig eller har for vondt.... Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...