Gå til innhold

AAAAAAAAU, jeg har rier!!!


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg ønsket at fødselen skulle sette i gang i tre uker... Hadde termin i går... Ble så utålmodig at jeg tok akupunktur i går og i dag. Hadde regelmessige kynnere i mange timer etterpå i går, men nå er det skikkelig VONDT. Så dette er nok rier ja.

 

Gleder meg til å få ut tulla, men GUD som jeg gruer meg til at dette skal bli ennå vondere... Hørt så mye negativt om epidural at det tør jeg ikke......

 

Håper å ha en liten baby i armene neste gang jeg skriver, for om riene gir seg nå blir jeg skuffa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi.. Lykke til med fødselen :-)

 

Men forresten: *Hyyyl* med stor H - det må da snart være bare meg som ikke har fått aprilbabyen min???! :/ *lokkepåungen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke fått april babyen min, men er forhåpentligvis ikke lenge igjen nå:)

 

Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!!! Tenk på at for hvert smertefulle tak, er du ett skritt nærmere å se tulla di :->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten epidural-det var helt fantastisk!!!!! Sleit litt med å få tisset etterpå, men fikk hjelp til det på sykehuset og etter det gikk det helt fint. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...