Gå til innhold

Ny kjæreste men ingen framtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemamma til to barn, en i barnehagealder og en i småskolen. For en stund siden traff jeg en fyr som var "som skapt for meg". Vi har vært småkjærester noen måneder (hvis man kan kalle det det...), og dersom det ikke hadde vært barn inne i bildet her så tror jeg vi hadde hatt en flott fremtid sammen. Alt ligger tilrette for et godt forhold.

MEN! Han har barn som han av ulike grunner ikke treffer så ofte, jeg har barn som bor hos meg mesteparten av tiden, og i tillegg har han en masse fremtidsdrømmer som absolutt ikke er forenelige med familieliv. Jeg vet at jeg vil gi alt for barna mine, og skaffe dem en trygg og god oppvekst og barndom. Jeg kommer ikke til å ta noen sjanser og sette dette på spill. Derfor er min fremtid ganske forutsigbar, vi skal leve et stabilt familieliv med alt det innebærer av oppfølging rundt fritidsinteresser, sørge for at barna har gode venner o.s.v.

Så der skilles liksom plutselig våre veier. Selv om vi er fullstendig oppslukt av hverandre, ikke kan få nok av hverandre o.s.v., så ser det hele plutselig ganske svart ut. Han har plutselig begynt å tenke på hvor vanskelig det blir for han å være "stefar" for mine barn så lenge han ikke har sine egne i nærheten. Heldigivis er han ærlig nok til å si alt nå at dette kommer til å bli et problem for ham.

Men det er så trist! Hva skal jeg gjøre da? Glemme ham??? Vi har jo så utrolig mye bra å bygge videre på, og vi er som sagt helt gale etter hverandre. Men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må han jo velge. Deg eller det som opprinnelig var drømmen hans.

Hvis han velger deg, kan du jo være sikker på at han virkelig bryr seg om deg, siden han oppgir drømmen sin for å være sammen med deg.

Jeg synes du er heldig jeg, som har truffet en sånn fin kar, selv om det selvfølgelig er litt surt akkurat nå.

Skrevet

Må bare si av egen erfaring.Ikke flytt sammen med han.

Kos dere heller sammen som kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...