Gå til innhold

Hjelp meg...


rampen_

Anbefalte innlegg

Huff.. sitter her og nesten er på gråten jeg nå...

 

Er så sikker på at jeg ikke har klart det denne mnd.. teit av meg å tenke sånn.. for jeg vet at det ikke er realistisk.. men min mann er SÅ sikker på at det har klaffet, og det var jeg også.. har sååååå lyst..

 

Har en del "symptomer" om jeg kan kalle det det:

oppblåst og romling og luft i magen... småsur og tverr... sliten og klar, samtidig veldig våken... stikking og "drag" i lysken/nederst i magen..

mulig at det bare e innbildning på graviditets-symptomer.. for akkurat det samme kan vær PMS og... hihi. itj lætt det der...

 

Måtte få ut litt frustrasjon her no... Åååååhhhh.......

 

Teit med de her humørsvigningene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og uff.... Skjønner det er veldig vanskelig å være positiv... Jeg har store problemer med det selv... Jeg gir deg en god klem og sender et ønske til påskeharen fra oss om at han må drysse litt babystøv på oss.... :0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk..

 

Tar i mot alt mulig babystøv jeg.. ;-)

 

Tror jeg trenger det.. Kjenner at jeg er småkvalm her jeg sitter.. mulig innbildning, men.. hihi...

 

Gubben holder på å le seg ihjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min ligger på sofaen, synes det er trist han også... Vente på tr vi, så kan vi prøve igjen... KRYSSER ******** fingre og tær for dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg fryktelig godt jeg, men det hjelper som regel å få ut litt frustrasjon og særlig når du vet at vi bryr oss. Kan være greit å la det gå utover noen andre enn gubben noen gang også.

Nå skal jeg si noe som ikke er enkelt i praksis. Du må ikke gå å kjenne etter om du er blitt gravid denne gangen, det gjør vente tiden lengere og mer sorg når tr kommer. Prøv å fokusere på noe annet.

Vet at dette ikke er så enkelt men har opplevde selv og når jeg liksom ga litt f.... da ble jeg gravid med nr 1.

 

Krysser fingrer å håper at det ble full klaff på deg.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk...

 

Så greie dere er..

 

ja, han er litt lei av å høre om "enn hvis det ikke ble noe av denne gangen".. for han sier: "Jamen, enn om vi var så heldige at vi faktisk FIKK klaff...." så han er optimist og jeg er pessimist.. til gangs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...