To gutter + spire Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Vi har en gutt som kommer til å være 2 år når vi gifter oss. 2 brudepiker på 5 år skal også være med. Hva er lurest i forhold til festen? Det passer jo ikke med en 2 åring i bryllupsfest synes jeg . Han skal jo selvf. være med i kirken og kanskje middagen . (gjerne med en som har ansvaret for han under middagen) Etter det skulle vi jo fått han hjem og i seng - kjenner ingen som kan være barnevakt - alle skal jo i bryllupet . Hva gjør dere som har barn i deres bryllup ? Gode tips mottas med takk. (selv om det er over et år til hehehe)
Gjest Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 det blir 9 barn i vårt bryllup, 2 åringen min skal også, men lillesnupp på 10 mndr skal være hos mors venninde...hun legger seg jo kl. 19.00 uansett...vi skal kun ha alkohol til maten så akkurat det gjør liksom ingenting...tror det blir koselig jeg...der vi skal ha festen har de lekerom, filmrom o.s.v...
Vektjenta Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Vi er så heldige å ha oldeforeldre=) Med en gang vi fortalte om våre bryllupsplaner til min samboers besteforeldre tilbød de seg med en gang å passe vesla for de kom nok ikke til å være tilstede etter middagen.
Engellen Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Jenta vår har akkurat runda året da vi skal gifte oss. Det er planen at ho skal være med ja. Det kommer også andre barn, og hvis alle som er inviterte av barn kommer, blir det 11 barn fra 1 til 8 år. Jeg regner jo med at disse blir trøtte relativt tidlig på kvelden (de fleste av dem ihvertfall), og vi er så heldige at det lokalet vi skal holde festen på har to flotte rom i overetasjen. Det ene av dem kan vi bruke som soverom for de barna som blir trøtte. Det er ikke lov å overnatte der, men de kan sove der til foreldrene skal dra fra festen ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 hos oss skal foreldren til forlover ha sønnen vår den natten men skal være med i kirken på bilder middagen er ikke vist bare 8mnd på dette tidspunktet..
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Jeg skal ha med barna i kirken og under middagen men har hyret døtrene til mammas venninne (tvillingjenter på 16 år) til å ha ansvaret for dem etter middagen og ta dem med hjem til seg og la dem sove der. Da er alikevel foreldrene til stede selv om det er jentene som har ansvaret for dem. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå