Gå til innhold

Uke 34...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaa! Jeg er såå lei nå,er 33+2 i dag.Går bare hjemme og teller dagene til termindatoen siden jeg er sykmeldt,noe som er helt håpløst for det er jo 50 dager igjen! Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff jeg er sliten nå har 34 dager igjenn til termin,det er tongt og gå gravid synes jeg...skal bli godt når den magen er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad babyen er i magen enda!!!!! Er 32 uker jeg og får bare gå max 2 uker til siden jeg lekker fostervann. Håper virkelig jeg ikke føder før det for babyen har det utvilsomt best der inne enda!!! Vet at babyen tåler å bli født nå, men er større sjanse for komplikasjoner når de blir født så tidlig i forhold til de som er født til termin!

 

Vet jeg kanskje provoserer noen nå, men jeg blir litt irritert når folk er lei så tidlig. Et normalt svangerskap varer jo som alle vet i ca.40 uker!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ¨på ingen måte føde nå altså,synes bare det er tungt er veldig sliten...jeg er ikke utåmodig for og si det sånn,den skal bare være der omså til uke 42=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...vi vet vel alle det..men...jeg mener at det er lov å bli DRITTLEI...har gått sykmeldt i hele svangerskapet....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, kjenner det på kroppen nå... er gått 36 uker og føler meg tung. Har begynt å få ubehagelige kynnere om natten og mye vondt i ryggen. Husker det var slik da jeg gikk med nr 1 også...

Vi har et lite hus med små rom, så gubben ler av meg når vi er på kjøkkenet ilag eller på badet eller andre steder, for han dulter borti magen min hele tiden... Han ler og sier "den buler så mye ut at jeg kan ikke for det" når han merker at han er borti den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som deg....34uker,drittlei og tung*smiler* Tanken på at jeg har vært gravid siden juli-04 begynner å gjøre meg litt gal....For de som er kjappe i hodet vet da at det er 4mnder jeg ikke var gravid, men jeg ammet døgnet rundt og gikk ikke ned en kg.....Så det har jeg bestemt meg for at ikke teller! nemlig*ler*

Det skal bli så deilig å ha kroppen sin i fred på den måten at man kan bøye seg på midten og velge selv hvor mange barn man bærer opp trappa om gangen ;)

 

Jeg har selv født for tidlig hver gang som jeg ser folk bekymrer seg over i linken her. Og jeg er helt enig i at det ikke er stas med barn som må være på sykehuset pga at de er for små eller det er komplikasjoner. Unner ikke min verste fiende å oppleve den usikkerheten som følger med. MEN jeg syns ærlig talt det må være greit å være lei....syns derimot ikke det er særlig greit å forsøke å sette i gang ting for tidlig fordi man er lei. Men syte litt og være drittlei må da være mulig å gjøre?!

Ønsker dere alle en fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...