Gå til innhold

Brumm :o)


*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Og hvor er du i syklusen?

Siden jeg ikke er like aktiv her, klarer jeg ikke holde styr på alle "gamle" venner :o)

Når blir det dansketur på dere?? Er så spennende dette her! Denne gangen skal dette gå bra! Krysser og krysser fingre for deg:o)

 

Her er det forholdsvis rolig nå. Er helt medisinfri (rusfri, he he) og det var litt godt. Kjente virkelig bivirkninger fra Progestan....ikke moro. Men vi tåler det vi må tåle selvfølgelig ;o)

 

Skal ha en mens og så ringer vi inn etter det. Blir vel forhåpentligvis innringing i slutten av mai og innsetting i midten av juni. Har 4 egg igjen og håper inderlig at de holder til minst ett forsøk til (dvs vi skal lykkes på neste så jeg håper vi ikke får bruk for de 3 andre i denne omgang:o))

 

Ellers er jeg for øyeblikket på ferie hos mamma & co. Er dere på påskeferie eller? Kanskje dere kjører forbi boplassen min vettu:o) he he.

 

Ta vare på deg selv og så snakkes vi igjen om ikke så lenge håper jeg!

Fortsatt god påske.

 

Klemmer fra meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille venn!!

Titter såvidt innom før jeg skal legge meg. Reiser på påskeferie imorgen tidlig:) Blir deilig. Skal tenke på deg når jeg kjører forbi der du bor:) Pleier alltid å stoppe der. Har jo tenkt noen ganger, at tenk om du er der samtidig! hi hi.

Jeg sprayer som bare det. Begynner på sprøyter på ons, så det er ikke lenge igjen. Så jeg tar med sprøytene på påskeferie. Tiden går nok ikke så sagte da, mye annet å tenke på. Kommer hjem på man og skal på ul på tirs. Det er da 7 sprøytedag. Skal sjekke tidligere nå. ÅÅÅ jeg håper det ikke blir som sist.......

Ja, håper du får mensen snart og får ringt inn. Greiere når en har datoer å forholde seg til:)

Krysser fingre og armer for at det skal gå bra denne gangen for dere. Har tenkt så mye på dere:)

Maaaaaaaaaaaaaange store påskeklemmer

Har fremdeles probl m hotmail... Kommer sterkere tilb etter påske!!!!!!!!!!!!

Kooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...