Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jeg og mannen min traff enn gammel bekjent av min mann ute på restaurant. Jeg hadde aldri møtt vedkommende før. Før mannen min rakk å presentere oss, sier denne fyren: "åja, er det bordsetting nummer 2?" Det tok noen minutter før jeg oppfattet hva han mente (at mannen min har skiftet ut eks-kona med meg..), og da syntes jeg det var rimelig frekt sagt!! Er dere ikke enig? Hva burde jeg ha svart?
LivetErEnLek Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Liker ikke sånne betegnelser jeg heller. Mange av kompisene til samboeren min betegner det å bli sammen med ei dame som har barn fra før av, for å skaffe seg ferdigpakke. Jeg vet de ikke mener noe vondt med det, men synes selv de er kjempemorsomme....Sikkert det samme med denne fyren her.
Florina Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 den var frekk ja! men jeg har en enda frekkere (mener da jeg) kjæresten min har et barn fra før og en dag var vi to på besøk hos en kompis av min kjæreste som også har et barn. så plutselig av en eller annen merkelig grunn spurte han kjæresten min "du husker vel når ungen din ble befrukta vel?" det tok en stund før jeg hadde oppfattet at han virkelig hadde sagt dette for jeg ble så sjokka over at noen kan si slikt mens barnets stemor hørte på.....
Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 ops, den var syk! han må jo være tilbakestående, den kompisen der!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 de kan i alle fall ikke ha gjort DET særlig ofte i så tilfelle ......... ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Du skulle skutt inn: Var du også med på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå