Gå til innhold

Dirring i magen


Ullbærta

Anbefalte innlegg

Er på slutten av 2. trimester, og i går og i dag har jeg plutelig begynt å kjenne en slags dirring i nedre del av magen. Har sett andre har skrevet om det samme, men da tidlig i svangerskapet. Noen som er i 2. trimester som har kjent det samme? Det er ikke hikking, til det er det alt for høy frekvens, ca 4-5 vibrasjoner per sekund, og det varer gjerne mellom 10 og 50 sekund hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg også kjent noen ganger, på omtrent samme sted, nederst i magen.... Kjennes nesten ut som at h*n har spasmer eller epileptisk anfall.... Lurer på hva det er, skal spørre jordmor når jeg skal dit etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min begynte også å prate om epilepsi eller anfall av noe slag, men jeg har heldigvis ikke evnen til å bekymre meg, blir bare nysgjerrig og vil finne ut av ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også dette ofte, og lurer på hva det kan være.

Jeg er i min 16. uke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 28 og har opplevd det samme.. Spurte JM og ho sa at det er babyen som drømmer!!! Da kan de reagere på den måten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi,det er jo litt morsomt å høre. Lurer på hva de drømmer om??? (de har jo ikke akkurat så mye inntrykk å fordøye...)

Rykningene jeg kjenner minner meg veldig om rykninger sambo bruker å ha akkurat når han sovner, så jeg har tenkt at det kanskje kunne være noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja jeg vet... Skulle ønske vi kunne vite hva de drømte, men har sikkert noe med lys og lyder og gjøre... :))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kansje de drømmer om å møte mammas varme, deilige, morsmelk duftende pupp for første gang.. Det må vel være det alle søte, små engler lenget etter ;) Så fantastiske som de er, "vet" de nok at det er en lys verden utenfor mors mage med mange inntrykk de etterhvert skal utforske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...