Gå til innhold

Guttenavn.. Finner det ikke igjen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For ca en mnd siden leste jeg et kjempefint guttenavn her. Det begynte på N eller O tror jeg og var ganske kort. En anderledes vri på et ganske vanlig navn. Nå husker jeg det ikke lenger, og finner det ikke bakover i forumet. :(

 

Det var en jente/dame som spurte om meninger om dette navnet, fordi det fantes i familien hannes. Det var ikke i navnguiden og jeg husker jeg slo opp i navnregisteret og fant at: to eller færre i norge hadde dette navnet.

 

Noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke leite, men en kjapp sjekk viser at innlegg fra januar i år ligger på side 23. Så om du leser gjennom de første 20 sidene, bør du vel finne det. Og det tar faktisk ikke sååååå lang tid. Har gjort det selv en gang, når det var et navn jeg bare ikke kunne finne. Lykke til:-)

 

Eneste korte navn på N eller O jeg kan komme på, som jeg tror er uvanlig er Neo, men det var vel ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bladd og bladd, mange 30 sider tilbake, men finner det ikke.. Det var ingen av delene dere foreslår her nei.. Sukk.. :( Får bla mer.. Det var virkelig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...