Gå til innhold

Magesmerter i nedre høyre del


sommersol

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg strevd med magesmerter. Legen sa at det hadde nok med delvis forstoppelse å gjøre. Nå er smertene kommet tilbake, men her eksisterer ikke noe forstoppelse.

 

Jeg har store smerter i nedre høyre del av magen. Denne gangen brer smertene seg bak til nyrene også. Det kommer og går, men akkurat idag er det intense smerter. Kan omtrent ikke bevege meg. Prøver å gå litt, men smertene blir bare verre da.

 

Når jeg går på do blir det ekstra vondt for det presser sånn. Har ikke noen infeksjon, for det har de sjekket...

 

Noen som vet hva dette er??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som forstoppelse, var slik jeg hadde det... Prøv å drikk et glass biola hver dag, så hjelper det!!! Jeg har også sliti med magen, men etter man blir gravid så flytter tarmene seg litt og legger seg litt annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, joda jeg har det samme... Men har merket det kun etter mandag,da var jeg på UL... Legen var definitivt ikke en myk mann og dyttet og grov med ultralydsdingsen ..Jeg klarte ikke å slappe av i det hele tatt og har siden hatt ømhet og smerter nederst i magen, til høyre. Skal på ny UL 18. så jeg får spørre dem da. Håper ikke det har skjedd noe kjipt inni der. Den lille trommisen min er aktiv titt og ofte,så liv er der nå. :)

 

smertene gjør slik at når jeg må på do,så må jeg,ellers blir det veldig vondt... kjedelig...

 

god bedring,og post gjerne om du finner svaret...

 

14.09.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hvilke smerter det er...men er d i pga forstoppelse...så skjennes vel det litt lenger oppi termene...er det rundt egglederne så er dette helt normalt og ufarlig (ifølge jordmor)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke forstoppelse. Vet at tarmene flytter seg og alt det der. Men dette er helt ubeskrivelige smerter som gjør meg ganske handlingslammet når de bryter ut.

Biola liker jeg forresten ikke :) Men linfrø og masse vann har hjulpet meg godt da jeg hadde forstoppelse tidligere i svangerskapet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har ikke forstoppelse.

Smertene brer seg ba til nyren og gjør at jeg ikke klarer å gå når smertetoktene kommer.

 

Er ganske frustrerende. Hadde det slik tidligere i svangerskapet, men da skyldtes det forstoppelse. Det er ingen forstoppelse denne gangen =)

 

Håper på å bli bedre før mandag, for da begynner min påskeferie :):)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nesten det samme som deg! Har vært hos legen med det tre ganger og han fant ikke ut av hva det var... Og han sendte meg heller ikke til UL! Så jeg bestilte en privat time og da fant legen ut at det er eggestokken min som blir klemt inn mellom tykktarmen og livmoren! Dette var absolut ikke farlig og kommer til å gi seg etter hvert, senest etter fødselen! Han sa at det skjedde spesiellt hos slanke mennesker for da var det mindre plass til ting i magen...;) Er 16 uker på vei nå og han sa at det kunne bli vondere men kunne også gå over. Er ikke noe å gjøre med men heller ikke farlig!! Jeg har dette på venstre side da... Så det er jo godt mulig du har det samme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...