Gå til innhold

Fødselshistorier


Selma62

Anbefalte innlegg

Hei, nå som det ikke er altfor mange ukene igjen for meg, så har jeg slukt fødselshistorier i monn. Storkoser meg med tårer trillenede og ekstra spesielt er det jo å følge de som man har rukket å treffe.

 

Men jeg er uutømmelig, og kom over en link til tvillingfødselshistorier og satt til halv tre i natt.... Tenker tilbake til den gangen jeg fødte tvillinger, skulle ønske det fatnes like nettsider den gang..

 

Så her er linken skulle det være flere som meg...

 

http://www.tvillingforum.com/vbulletin/forumdisplay.php?s=a6489b9be093e92028bd59fd6597b03d&f=53

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei Selma

 

Jeg liker også å lese fødselshistorier her på BIM. Har jo ikke vært igjennom dette selv ennå og er veldig nysgjerrig. Har lest mange bøker også; På Vei av Gro Nylander (kjempefin, hun beskriver virkelige fødsler og mange forskjellige), Boken om Svangerskap og Fødsel av Sheila Kitzinger (litt gammen, men fin), Fødsel uden smerte (gammel, men jeg gjør øvelsene), og Den lille fødselsboken til Sandvik. Jeg er ganske umettelig så hvis noen kan anbefale noe mer er jeg lydhør.

 

Var nylig på UL og babyen ligger med stumpen ned. Han kan ennå snu seg, men hvis han ikke gjør det blir det keisersnitt sa legen. Skal på ny UL 9. mai og da håper jeg han ligger med hodet ned. Håper virkelig på vaginal fødsel.

 

Det er utrolig mange jeg snakker med som prøver å skremme vettet av meg, men jeg er helt rolig i forhold til dette. Har kanskje for mye annet å tenke på så det er ikke tid til bekymringer.

Lenke til kommentar

Enig med deg Selma. Det er vel et tegn på at vi virkelig er inne i den siste rugeperioden og gjør oss klare til dyst!!

 

Hvis noen har lyst på god lektyre om fødsler og barseltid, om enn noe utdatert, anbefales Vinterbarn.Med min teflonhjerne husker jeg selvsagt ikke forfatteren akkurat nå, men dansk dame som virkelig kan kunsten å skrive! Jeg leste denne boken i forbindelse med min første fødsel for 6 år siden. Og det var nesten morsomt å lese denne samtidig som man skulle på Ullevål pasienthotell. Et stykke unna hverandre får en si ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...