Gå til innhold

Hvor mange her mistet nylig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mistet forrige søndag, dvs 2. april. SA i 5. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ma 10 mars med utskraping 20 mars, legen håpet at ettersom jeg hadde begynt å blø så skulle kroppen ordne opp selv. Men slik ble det ikke legen tok resten ved utskrapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet 9 februar, 9 uker på vei, Hadde da prøvd i 3-4 mnd. EL kommer om ca en uke, så da prøver vi igjen for første gang siden SA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet 8.februar. 12 uker på vei...(MA. dødt en uke ca.) Tror jeg hadde eggløsning sist søndag,(stikkinger alla mensmerter i siden, og "øm" i korsryggen) men mannen var ikke hjemme før mandag, men vi HÅPER det gikk for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte bare på om det gikk på alderen :o)

har nettopp blitt gravid og er litt engstelig for at det kan gå galt...

Er 29 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Nei det tror jeg ikke. Jeg spurte legen på sykehuset om dette, og han sa at det bare var slikt som skjedde. det er vanligere enn man tror, men det har ingen ting med mor eller far å gjøre. fosteret er rett og slett ikke levedyktig, så kroppen order opp selv. Det er fryktelig trist når det skjer, men på en måte godt å vite at kroppen faktisk fungerer som den skal ved at det skjer... jeg spurte også om det var noe feil med meg/samboer eller noe jeg hadde gjort galt, men det sa han ikke var tilfellet. Ved MA/SA er det noe galt med fosteret, mest sansynlig fra starten av (unfangelsen). Jeg syns du skal ta det med ro jeg og ikke tenke på at det kan gå galt:) For mest sannsynlig går det bra:) Jeg tror det er viktig at en lever som før, og ikke minst lytte til kroppen!! Den er super når det gjelder å si i fra selv, så er du trøtt og sliten, så ta en liten hvil på sofaen. Jeg tror, og et sa legen til meg også, at en slapper av og nyter det som skjer, ikke bli "hysterisk" når det gjelder alle "kjerringråd" ol.

dette vil helt sikkert gå KJEMPEBRA!!!

Lykke til, og håper jeg snart er der jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MA i uke 10. Ingen hjertelyd på UL man 3 april, utskrapning tir. Kjempe trist. Ble anbefalt å vente 1 syklus før vi prøvde igjen. Vente tiden er sååååååååå lang............

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet 6. mars. Da var jeg 11 uker på vei. Ikke utskrapning. Nå er vi klare for å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet ca 21. mars. Var da 6 uker på vei. Legen sa det ikke var noen grunn til å vente med å prøve igjen, så nå el-tester jeg hver dag.

Og krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet 22. februar, var da nesten ti uker på vei (fosteret var 8). Hadde utskrapning på sykehuset. Prøver igjen om en liten stund, har fått en vaksine som må ut av kroppen før vi prøver på nytt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...