Gå til innhold

Nå er jeg spent nå..


skifer

Anbefalte innlegg

Hei damer:)

 

Jeg har ikke vært kjempeaktiv her etter den siste SA min,har vært utrolig opp og ned i humøret.

 

Men vi har alikevel jobbet med prosjekt baby,må innrømme at det ble litt rart for meg,men ønsket er sterkere enn noe annet så vi sto på.

 

Og nå til den mest spennende og skremmende tiden..

Det er 6 dager til IKM,jupp IKM på langfredag.

Og det er utrolig skummelt og spennede på en gang å konstantere at kroppen igjen er full av graviditetssymptomer,hos meg er det alltid stor forskjell på pms og tidlig graviditet..her stikker det i brystvortene,murrer konstant i livmoren,stikker i sjeden og i symfysen,i tillegg er jeg utrolig trøtt,og dette tiltar for hver dag som går.

Jeg er så overbevist,men jeg har jo seff ingen garanti for at evt spire sitter..men alle gode ting er tre ,ikke sant,så NÅ må det da gå bra om jeg igjen får en positiv test ,ikke sant.

Denne gangen venter jeg til noen dager etter ikm før jeg tester,jeg gruer meg faktisk til å teste,har digital CB så slipper skyggestreker,da får jeg svaret skriftlig.

 

Nå MÅ tanta holde seg langt UNNA!!!!!!håpe håpe håpe..

 

Fortsatt masse lykke til alle sammen,og god Påske:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skifer!

Ja håper, håper gjör jeg for deg! Det skal bli utrolig spennende å fölge med hva som skjer. Stor påskehilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skifer =)

Jo, alle gode ting er tre!!!

Det høres ut som du har noe på gang =))

Blir kjempespennende å følge med på hvordan det går!!

Håper inderlig du har lykkes igjen, det sies jo at en lettere blir gravid igjen etter en SA...

 

XXXX masse for deg!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser virkelig fingrene for at tanta uteblir hos deg skifer!

Alle gode ting er tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skifer

 

dine symptomer gir deg all grunn til å være optismistisk synes jeg. Krysser fingre for deg:o)

Ja det er veldig spennende dager mellom el og ikm. Selv har jeg ikm 18 april, så jeg går selv og kjenner på kroppen i disse dager. Når jeg kjenner noe blir jeg glad og når ikke kjenner noe trøster jeg med at jeg stadig leser om noen som ikke har andre symtomer enn at tanta uteble.

Kjekt at vi kan justere oss selv sånn.

Vi får bare håpe håpe! Lykke til og god påske! Håper vi hører er stort vræl fra dëg og at du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres lovende ut Skifer! Håper inderlig du blir positivt overrasket, og at det sitter som det skal fremover!

Jeg venter i spenning sammen med deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg ( og for meg selv også). Det blir vel til at vi tester omtrent samtidig hvis jeg får de aller minste graviditetssymptomer. Jeg ligger noen dager bak deg i løypa, men å vente med å teste er jeg VELDIG dårlig til ;-) Jule eller nyttårsbarn et hjertelig velkomment her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen,det føles virkelig bra nå,har en avslappet holdning ,selv om jeg selvfølgelig er veldig veldig spent.

 

IKM er som sagt til fredag,og om tanta uteblir tester jeg antageligvis 1 eller 2 påskedag:)

 

4 dager til IKM og jeg har vanvittig svære pupper,kjennes ut som jeg har melkespreng i dem he he,håper spiren sitter nå altså!!!!

 

Fortsatt god Påske.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her sitter jeg i natta og lurer...når begynte dine symptomer i forhold til EL?

Jeg håper virkelig spiren sitter nå for deg!

Klem igjen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamamimmi

 

Ca 5-6 dager etter EL startet det med litt stikkninger i tappen,etterhvert har det ballet på seg med pupper som føles som brystspreng i veldig varme og (ca 7dpo)som har tiltatt siden,våknet av dem i natt,og murringer i livmoren,det er ikke en konstant stikking den kommer og går ,også er det bekkenløsningsmerter i symfysen da.Trøtthet småkvalm og svimmel i bølger.er ingen tvil hos meg nå,men om den sitter ,det er det som er det avgjørende,jeg kunne sikkert fått utslag på test i dag hadde EL ca 28-30 så er 12-14 dpo i dag ,og 3 dager til IKM ,men har ingen hast,ikke helt bestemt meg for når,men om TR uteblir ett par dager så vet jeg det jo uansett så kan like gjerne teste da.

Me får sjå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...