Gå til innhold

babywatcher- Hva skjer?


Ellabella*

Anbefalte innlegg

Kjøpte babywatcher og vet ikke helt hvordan det funker.

Er 11+4.

Den viste bare veldig korte glimt av alt mellom 40 og 190 eller noe....Kan jeg ha hørt noe....eller?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bruke den langt nede. Helst nede ved hårfestet.. Ha masse gele på og søk deg rundt. Du treffer nok på din egen hjertelyd også, den er lavere en den lille sin. Den lille sin hjertelyd skal ligge på 120-160 slag i minuttet.. Hvis du ikke finner hjertelyden er det helt normalt. Fant ikke min så tidlig jeg heller! Legen fant ikke min engang da jeg var 14 uker.

Vent heller en uke og prøv igjen! :-)

 

Det er vel verdt pengene, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte min, jeg!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Tutta sier. Du må bruke den lnagt nede ved hårfestet, ha masse gelè på, og dytte den litt ned i mangen (ikke sånn at det kjennes ubehagelig da). Hold den rolig litt på hvert sted, da fikk jeg frem hjertelyden. Og fra 120 -175 er babyen hjertelag. Det ligger vanligvis litt høyt tidlig, for så å bli noe lavere lengre uti svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster en slik?

 

Hvor tidlig kan man høre hjerteslag?

 

Hvor ofte kan man bruke den, uten fare for fosterskader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var inne og kikket. Tror jeg må kjøpe meg en slik. Men holder det lenge med den flasken gele som følger med, eller må man kjøpe en/to flasker ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, tusen takk for svar.

Jeg prøvde langt nede, men det som var greia var at tallet poppet opp så fort, det vistes bare et sekund før det ble borte!

Hvordan er det når dere hører det?

Vises det lenger, og er det stabilt?

Hører dere dunkene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallene kan komme før du setter den på magen til og med! Den er veldig følsom! Hjerteslagene høres ut som et slags helikopter. Og så vises et hjertet på skjermen! Det kan vises utenom også.. Når du hører slagene er du ikke i tvil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym. Jeg kjøpte to flakser men har ikke brukt opp den ene enda og jeg er 27 uker på vei.. Blir helst brukt i begynnelsen.. Til du selv kjenner liv, da taler det for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det holder lenge med en flaske. Det er jo kun noen uker man bruker den mest. Når man kjenenr daglig bevegelse trenger man den som regel ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...