Gå til innhold

Forsamtale på Riksen


silly er gravid :)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Nå har vi vært til samtale hos Riksen og der fikk vi vite at vi ikke kommer inn før tidligst oktober. Og tro at jeg ble litt lei meg, for det er lenge til. Men jeg var veldig heldig så jeg fikk starte med inseminasjon før jeg. Jeg fikk også beskjed om å gå ned i vekt.

 

Men jeg får det til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg hører selv til på Riksen, og veit det er laaang kø.... MEN.... det ordner seg skal du se, også er du jo heldig som kan prøve insimnasjon i mellomtida:))))

 

Jeg skal ha mitt andre ICSI forsøk i mai/juni...

 

Ønsker deg lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei silly!

 

Stemmer at det ting tar tid på Riksen, men tida går faktisk fortere enn du tror. Vi ble henvist dit i mai/juni i fjor, hadde første samtale i august og er i gang med første IVF nå (etter tre mislykkede insemineringer i høst).

 

Lykke til!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vekta, den vekta.... Det er iallefall godt at man ikke er alene om å få beskjed om å slanke seg. VIl bare komme med en anbefaling om slankekur. Jeg har forsøkt flere ulike kurere, men man får jo aldri i seg nok mat til å føle seg mett i mer enn 15 min... Men nå har jeg gått på Fedon i 3 uker og gått ned 4 kg (nesten uten å trene, kun 1-2 ganger i uka de første 2 ukene...) Hans bok Naturlig Slank har mange gode oppskrifter og man blir ikke sulten før man skal spise et nytt måltid... Utrolig deilig å slanke seg uten å føle sulten gnage! Da er det lettere å holde ut også :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !! Det å slanke seg er ikke vanskelig.. man trenger bare å kutte ut sjokolade og andre gotterier... Det er det som er vanskelig for meg. Og så tror jeg at litt aktivitet er meget bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker !!

Det at vi kan prøve inseminasjon i mellomtiden hjalp masse... Piffen gikk litt ut av meg når jeg så at det sto på lappen tidligst oktober. Hm... det er jo lenge til det da. Vi har prøvd i over to år allerede. Så oktober virket veldig lenge til. Men som sagt ble det litt bedre når vi kan tju starte litt. Tror og håper at det funker med det.... Kryss fingrene for meg er dere snille... Begynner i slutten av denne mnd med hormoner og så får vi innseminajson da etter det. Håper det funker....

 

Vil veldig gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...