Gå til innhold

17.mai i finstasen eller?


Maihøna06

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 9.mai og lurer på om jeg orker å finne noe stasklær til 17.mai. Har mest lyst til å være hjemme, men vi bor rett ved der det arrangeres 17.mai og venner kommer sikkert til å komme innom eller forvente at vi er der. Bunaden er helt utelukket siden jeg har lagt på meg 16 kg...

 

Hva skal dere andre som har termin så tett på 17.mai gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... luret litt på det sjøl også!

Har termin den 18. så det kan jo bli spennende......

Det verste er at jeg fikk ny bunad i fjor og bare har brukt den en gang, men det er jo helt utelukket i år...snufs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, det går jo an å håpe på å få på seg bunaden om nurket er presis, eller helst noen dager før... men tror det blir for toppen et par timer at jeg orker å ha den på..

om ikke det var nok, så skal jeg i bryllup den 20. mai også, så klesproblemene fremover hoper seg opp;) men men, vi er søte med magene våre uansett:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5. mai, og har igrunn ikke tenkt så mye på hva jeg skal ha på meg. Har derimot tenkt mye på hva det kommende nurket skal ha på seg ;o) Jeg har egentlig bunad, men den har vært litt stram i utgangspunktet + at det ikke er noe ypperlig ammeplagg!!! Så blir vel noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på engang. Har terimin 23mai, men det blir vel å pynte seg med det man har. Har en kjole som kan utvide seg veeeeelig heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper at bunaden passer... den var litt stor i fjord... så håper jeg får den på meg... men får se det litt an..må jo se når babyen kommer..og er vel ikke så lett å amme i bunaden heller.... må jo ta av meg alt da... så får se hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at det finnes ammekjoler fra både 2wear og boob. Hvis de er fine, er jo det et alternativ! De pleier å være såpass fleksible at det går bra å bruke dem selv om babyen ikke har kommet, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 12mai å skulle det nå komme sånn at man "rekker"17mai,så driter jeg i den,blir hjemme jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6. mai, og hvis lillegutt ikke har kommet til verden innen 17.mai, ja da holder jeg meg HJEMME...... hehe..... Tipper jeg hadde klikket av alle kommentarene om at "har du ikke fått enda..." Hehe... Men uansett, hadde ikke kjøpt noe nytt tøy kun til 17.mai nei. Hadde brukt noe av det tøyet jeg allerede har......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31 mai. å kommer nok ikke til å røre meg utenfor døra. hehe.. om jeg gjør det, slenger jeg bare på meg vanlige klær i tilfelle. gidder ikke gå til innkjøp av noen nytt. Tilfelle jeg ikke kommer til å gå ut på 17mai :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...