Gå til innhold

Babycall/sitter, hvilket merke er best??


sinimini

Anbefalte innlegg

Foreldre vil gjerne kjøpe noe i forb med den nyfødte som kommer snart.

Det er ikke mye vi trenger nå da omtrent alt er innkjøpt men kom på at sånn Baby-call skal jeg ha! Hvilken type bør jeg da si at vi vil ha? Er det stor forskjell på dem med tanke på merker? Er det noen som kan anbefale den beste til oss? bare det beste er godt nok.. he he.. Særlig når gamlingene skal få punge ut litt.. De har fått slippe alt for billig unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil heller anbefale dere å kjøpe walkie-talkie med babycall funksjon. Disse er mye billigere enn babycall, og gir deg mye mer for pengene. Med rekkevidde på mange km, vil du også kunne bruke den på andre bruksområder. Ferier, fjellturer etc. Og dere vil også ha bruk for den etter at babyen har vokst seg ut av babycall-perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt den de fleste steder som selger walkie-talkier. Vi kjøpte vår i en vanlig elektronikk-butikk i Svinesund, men har sett at de har det bl.a. på elkjøp. Vår kostet bare 300,-, så til den prisen er det absolutt verdt et forsøk. I hvert fall med tanke på at babycall fort koster mer enn 1000,-. Den funker kjempebra når en av oss står inne på barnerommet og lager babylyder, så jeg tror det blir suksess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...