Gå til innhold

Må vi ha ullbody til den nyfødte i mai?(1gangs gravid..)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bør jeg ha kjøpt inn ullbody og/eller ullpysj til min lille i magen til hun kommer rundt termin 12 mai? Er dette noe de bør ha på? Føler det er så mye snakk om det. Har alt annet klart, er heldig å ha arvet masse babytøy og ikke trengt å kjøpe noe. (men det har jeg jo selvf.gjort likevel) -og det er fullt i kommoden av bodyer og annet. Tenkte at ull var bare for vinter/høst, men er det så at det brukes hele året pga absorberingen av varme/svette..? Hvor får jeg i såfall tak i de? Hadde tenkt å betille på Nøstebarn men der er det da skrekkelig dyrt... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe å stresse med!!! Det høres ut som om du har mere enn nok klær fra før! Er det noe du ønsker deg til babyen så si ifra til famile og venner, det er jo vanlig å få barselgaver... Ull har mange gode egenskapet, men er absolutt ikke noe must! Tror ikke jeg kjøpte et eneste ullplagg til mitt første barn før hun var over ett år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er vel ikke noe man må... jeg har termin 20 april, og har investert i noen ullbodyer for april og mai... ull kan man også bruke på sommer, fordi ulla puster og barna blir ikke varme/klamme...men det er jo ikke et must...jeg kommer ikke til å bruke så mye ull etter mai tror jeg, men kommer til å kjøpe til høsten/vinteren igjen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...