Gå til innhold

Passiv røyking


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe el. har erfaring med passiv røyking under graviditeten? Jeg røyker ikke selv og samboeren min eller andre som er på besøk røyker ikke inne i leiligheten, men nå har en god venn av oss kommet hjem fra et langt utenlandsopphold og skal ha fest. Tenkte jeg også skulle stikke innom en liten stund og fortelle den gode nyheten, men er litt bekymret p.g.a. at jeg vet at både han og mange av gjestene pleier å røyke innendørs. Kan jeg spørre han om de kan gå ut på altanen for å røyke mens jeg er der? Bør jeg droppe besøket? Setter pris på gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

beklger at jeg sier det,men snakkomåvære hysterisk...... en ting er greit om du blir kvalm av røyken er det forståelig,men be husverten du er på besøk hos gå ut og røyke i sin egen bolig,det er over grensen spør du meg. Husk det blr født friske barn i afrika og og det under mye verre forhold enn her hjemme. Det er jo noe du bestemmer hva du vil,men for all del ikke fortell folk det,bare hold deg vekke,for etter min mening er du hysterisk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være lov å spørre uten å bli stemplet som hysterisk. Jeg søker råd. Nå ble jeg faktisk lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

ikke rettå sei at du e hysterisk...main tenk jo allti te d beste før beibien=) men trur ik d har så my å sei at du fær innom en sånn fest..vært verre vest d hadd vært røykfullt rundt d heile dagen ik saint? e e i uke 11 å e syns d e ubehageli me røykfulle rom,unngår d heller da =)

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...