Gå til innhold

Hei Cec26


BettaBett

Anbefalte innlegg

har blitt spådd av stjerna før.. men lurer på om du kan se noen graviditet på meg snart, og evt. kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

 

har du problemmer med å bli gravid tru? har du en gutt fra før av? føler at dere sleit sist gang.. tror dere kommer til å bruke litt tid på nestemann og ,men ikke så mye som sist.. føler dere må ha litt hjelp,, ikke noe prøverør.. men kanskje noe hormonbehandling eller noe sånt...

Føler begynnelsen av neste år januar/ februar... ? kan også være sent 2007.. Føler en jente på deg... tror også at du ikke får flere banr etter henne:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har rett i det, at vi sleit med forrige gang, og fikk hormoner.. da vi fikk det, gikk det igrunn fort! :) mener du graviditet i jan/feb? jeg har kjempelyst på en jente, så hvis det kommer det neste gang, så har du sikkert rett i at det blir siste også.. håper vertfall ikke vi må vente for lenge! kan du se hvordan det gåt med jobb fremover også? jeg jobber bare på vikariat.. håper på å få fortsette der litt fremover.. tusen takk for svar foressten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du blir der en stund til ja.. ser du trives der... lurer på om du får tilbud om noe fast etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...