Gå til innhold

Spotting??


skrulla73*17pp*

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk mensen fredag 31.mars,blødde kun den dagen og dagen etter. Deretter var jeg blødningsfri i 3 dager,så begynte det igjen...sukk...og nå blør/spotter jeg fortsatt. Ikke mye men nok til at jeg må bruke truseinnlegg...sukk igjen.

Har hatt dette problemet tidligere også,men for tre måneder siden så ga det seg og jeg fikk normal syklus og normal mens.

Forrige måned begynte jeg på pergo,nå er jeg i pausemåneden.

 

Kan pergoen forårsaket denne spottingen?

 

Er så lei at jeg vil bare sette meg ned å grine..

Blir jo ihvertfall ikke gravid hvis jeg skal holde på sånn, orker jo ikke sex da liksom...Føler at jeg er tilbake på scratch...

Tenkte kanskje at det ble litt for mye hormoner for meg...

 

Please...noen som vet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

 

Jeg har nok ikke noe svar til deg,men jeg vil bare si at jeg vet hvordan du har det. Jeg spotter som en regel, ikke unntak. Det er skikkelig irriterende, men gyn sier det ikke er unormalt. Jeg vil ikke ha sex jeg heller når jeg spotter, og da blir det hele mye vanskeligere. Lykke til og så får vi informere hverandre om vi lærer noe nytt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; min syklus ble kjemperar etter pergo- så jeg ser ikke bort i fra at det er derfor du har det som du beskriver nå. Og mht å sette seg ned å grine- ja det kjenner jeg meg skikkelig igjen i. Pergo var hardere enn jeg først trodde, men nå, 1,5 mnd ca etter, er formen i hodet litt bedre. Det går fremover, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding! :)

Nå har heldigvis spottingen gitt seg for denne gang,håper bare ikke EL er over.

Har sluttet å teste etter EL, blir så sinnsykt dyrt i lengden, og ikke hjelper det heller,,,hehe..(litt galgenhumor må til innimellom)

Har allerede vært å hentet neste dose med pergo så den er klar til mensen kommer i slutten av måneden.

Får krysse fingre for at vi slipper neste runde begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...