Gå til innhold

Tanker...


Gjest

Anbefalte innlegg

ved nyttårskifte gikk det en tråd inne på bli gravid sidene, om at vi skulle se opp på rakettene og tenke at i år skal det skje! Da skal jeg bli gravid! Pga en redd hund, stod jeg alene inne på kjøkkenet og så ut på alle gjestene våre som sendte opp raketter. Og tenkte at i år skjer det! måneden etterpå fant vi ut at vi ventet barn! Ganske utrolig, hva?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gitt opp håpet om å bli gravid og så tenkte jeg ikke mer på det. Min søster skulle gifte seg i desember, rett før jul. Mannen min kunne ikke bli m pga jobben. Men den derre mensen kom jo ikke slik den skulle før reisen. Skyldte på reisenerver. Den kom heller ikke på turen. Reisenerver! Morgenen da bryllupet skulle være, var jeg så kvalm. Bryllupsnerver?? Jeg klarte nesten ikke å spise frokosten min, men jeg hadde jo aldri vært så glad i frokost da... Jeg begynte å gruble over dette og bestemte meg for å ta en test for sikkerhets skyld. Se om jeg kunne drikke eller ikke. Den var jo positiv!!! Hadde jeg aldri i mine villeste fantasier forestilt meg!!! Jeg tok den bare for sikkerhets skyld, trodde ikke et sekund at jeg var gravid.

 

Tror dere jeg gikk rundt og gliste den dagen eller??? Da de kom med vinflasken, skyldte jeg bare på at jeg jo skulle reise alene med min sønn og stå opp tidlig..... Skikkelig grusomt å gå og bære på dette alene, jeg bestemte med for å ikke si noe til noen siden min søster jo skulle gifte seg, ville ikke overskygge hennes dag. Totalt overraskelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en litt merkelig historie.

Synes vi hadde prøvd lenge (4 mndr) på å bli gravide og hadde nå bestemt meg for ikke å tenke så mye på det.

Jeg jobber på sykehuslaboratorium og har tilgang på å måle HCG i blod som viser graviditet veldig tidlig. Jeg tok en test før jeg skulle på jentetur for å se om jeg kunne drikke vin. den var negativ... Når jeg kom hjem fra jentetur fikk jeg mensen.... Men så, to uker senere, rett før jul var jeg litt kvalm noen dager. Tenkte ikke så mye på det, men tok en ny test i romjula for å se om jeg kunne drikke vin på nyttårsaften...(også jeg som ikke skulle tenke så mye på det...). Men testen var negativ og jeg drakk masse vin:) En uke senere kom ikke mensen, men det var normalt at den var forsinket et par dager noen ganger. Samboeren min ba til gud om at jeg var gravid den dagen. Han er ikke religiøs, men han ba altså til gud likevel. Dagen etter tok jeg en ny test, hadde bestemt meg for å ikke tenke så mye på det, men så var det noe som sa meg at jeg burde, og jeg testet positivt!

Vi har ikke blitt mer religiøse etter dette:) men det var jo litt pussig da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...