Gå til innhold

Lærlingplass?


mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

 

Håper alle har det kjempe bra.Er jo påske og greier nå og påskeferie på meg.Er så deilig å få slappet av litt.Men over til det jeg lurer på da;

 

Jeg har søkt lærlingplass,men skal altså ikke gå ut som lærling siden jeg venter mitt første barn 30,september.Idag fikk jeg et brev om at jeg selv må finne en bedrift der jeg skal være lærling,men ossen skal jeg gjøre det da?Noen som har litt erfaring med dette? Jeg har snakket med rådgiver og hun sa så; Søk lærling. Gå på intervju,som man blir innkalt til, si at jeg skal ut i permisjon og få en bekreftelse på dette av arbeidsstedet at dette går bra. Men skjønner egentlig ikke så mye av dette. Håper noen andre her ute har erfaringer fra dette og vil hjelpe meg litt til å forstå mere !!

 

Ha en kjempe flott ferie,til dere som har det, og ellers en fin påske til alle ;D

 

Klem fra vårdende mor <3

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Lurer litt (er lærling selv) Hva skal du gå i lære som? Er frisør lærling selv...Å får man ikke seg lære plass kan man ta et 3 år på yrkes skole å ta fagbrev etter på....Det er for di som ikke finner seg en arbeids plass!!

 

 

klem å lykke til <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...