Gå til innhold

Jeg må dessverre forlate dere.


mamman_til_Noah_&_veslegutt!

Anbefalte innlegg

Har hatt en MA. Utskrapning idag (11+4).

 

Lykke til alle dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg.

 

Har vært akkurat der du er nå, og sender mange sterke tanker din vei nå. Og alle dem som forsøker å trøste med at "ja ja det var sikkert noe galt", eller "heldigvis var du ikke kommet såå langt", så skal du lukke ørene og vit at dem nok ikke vet bedre. Det var din baby, og det er din sorg - ingen kan vite hvordan akkurat du har det. Ikke engang vi som har vært gjennom det.

 

Jeg råder deg til å plante et lite tre i hagen til minne om din lille oktoberbaby - jeg har virkelig savnet et sted å gå for å sørge når jeg tenker på mine små som jeg miste i ma for to år siden.

 

Lykke til, håper å se deg har inne så fort du er klar for det.

Varm klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, alle sammen, for trøstende ord.

 

Og spesielt takk til deg, Hemul-m@mm@en, for det gode forslaget ditt. Jeg vet at jeg alltid kommer til å elske og savne dette barnet. Det blir fint å ha et sted å gå til, som du sier. Tusen tusen takk for forståelsen din. Du vet nok godt hvordan jeg har det ja.

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist mamman_til_Noah. Men får liksom aldri erstattet det man mister..

Hvordan fant du ut om at du hadde hatt en ma? Uff, skulle ønske alle kunne slippe dette.

 

Ønsker deg alt godt og lykke til med videre prøving etterhvert.

 

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ville bare tipse deg om en sang jeg hører på når jeg vil minnes og sørge over min to små. "Jag vill alltid elska" av Carola. Du vil nok alltid ha savn, og undring over hvorfor, selv om det blekner noe med tiden. Og det er ikke alle som forstår hvor dypt det kan sitte.

 

Selv ble jeg gravid igjen fire mnd etter at jeg mistet, og hadde da akkurat begynt å stable meg på beina igjen...Dere får ta godt vare på hverandre,du og kjærestenn din nå!

 

Mange gode klemmer, og lykke til videre!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, vennen!!! huff, jeg føler sånn med deg! tenkt så veldig på dere (spesielt deg da) disse dagene! vet ikke hva jeg skal si...

Håper du og dine tar godt vare på deg nå! og at du kommer over det, og kommer deg videre raskt!

Håper vi likevel holder kontakten, og at vi snart følger hverandres svangerskap igjen. Så snart du er klar selvfølgelig!

 

Vet bare ikke hva jeg skal si utenom at du kommer deg gjennom dette! Og jeg kjenner flere som har vært igjennom dette hvis du heller vil snakke med de enn meg.

Har så vondt av dere altså :o(

 

*trøsteklemmer alt jeg kan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist.. og det på et tidspunkt man tror at faren nesten er over. Sender deg mange tanker og en stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...