Anonym bruker Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 har egentlig veldig mange å velge mellom men syns: songbird med eva cassidy cecilia vennersten det vakraste tenkte på shanaia twain sin men den er blitt brukt i en del bryllup som vi har vært i, vil lage mitt eget=) hvis noen har forslag eller ønsker å si hvilken du syns er finest vil ejg være kjempe takknemlig:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 jeg sang den i et bryllup en gang i tiden og den er helt nydelig:) lykke til;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 noen som vil tipse meg om hvem jeg brude synge?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Hva med "you make me feel lika a natural woman"?? Den er jo bare nyyydelig!! )
............. Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Hva med "Whats a woman without a man" av Vaya con Dios? Den er jo nydelig!
Gjest Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 You raise me up (Skrives sikkert ikke sånn, da...) NYDELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå