Gå til innhold

Skal tro.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg driver nå for fullt med å oppmuntrer meg selv!!!

Har skrevet tidligere her om at jeg annenhver el har kraftige el-symptomer og annenhver nesten ikke i det hele tatt.

Neste el vil jeg ut fra disse teoriene mine ha kraftige el-symptomer.

Den gangen jeg trolig hadde en tidlig SA, var også etter en el med disse el-symptomene.

Skal tro om jeg bare har el annenhver mnd.?? Jeg har jo en mindre cyste på ene eggstokken, så kanskje jeg ikke har skikkelig el på den??

I alle fall, nå går jeg mot ny el, som kanskje er av den "gode" da... (den med kraftige el-symptomer), så da skal jeg satse alt på at denne teorien stemmer...

Begynner å bli litt frustrert nå... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ca 13 og 1/2 år siden da vi prøvde på førstemann hadde jeg cyste på høyre eggstokk,jeg var på UL på Aker og pratet om oprasjon eller ikke.han spurte om vi ønsket barn,ja sa vi..og da bare smilte han og sa at vi kunne vente og se det an,noen ganger kunne cysten forvinne av seg selv under et svangerskap..grunnen til at han smilte fant vi ut ett par uker senere da vi satt med en positiv test i hendene og gliste,han så nok eggsekken som var klar tenker jeg:)cysten forsvant under svangerskapet og har aldri dukket opp igjen..så bli gravid med cyste er fult mulig det:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...