Gå til innhold

silje med lillegutt, er du her`????


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

hei

 

nå er jeg gravid igjen i min 6 uke, snart i min 7 uke... er så glad og håper det går bra denne gangen... ingen vet det enda, så ikke si det til noen.....tok testen i dag...

 

hilsen fra lillesøsteren til A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er her jeg.. Vært borte noen dager bare! Håper du ser dette da!

Så utrolig bra! Gratulerer så masse, masse! Denne gangen går det fint hele veien fram til mål!!! Så stas! Vet hvordan du har hatt det, og har det, og det er helt jævlig. Men nå er det bare å se fremover.

Når har du termin?

Her er det bra fortsatt. Sliter med bekkenet, men ellers i fin form. Var i Sverige å så på barnevogner i går, så nå begynner det å blir litt virkelig dette her.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin den 6 desember... jeg ser bare fremover nå og merker virkelig at jeg er gravid.. merker det mye mer denne gangen enn sist.. jeg er superkvalm hver dag og puppene mine kjempeømme, men det er jo bare å se positivt på det. skal ta kontakt med jordmor på tirsdag.. hvordan vogn vil du ha da??? begynner magen å bli stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Magen vokser ja.. Ikke gigantisk enda heldigvis, men stor nok. Noen syns faktisk jeg er litt liten, men jeg bærer visstnok på innsiden (enda godt det da, at han ikke er på utsiden.. ha,ha,ha.. skikkelig dårlig gravide-humor!!) så det er vel derfor. Magen har seget litt nedover de siste dagene, så nå begynner den å stå litt mer ut enn før. Lillegutt, fortsatt nanvløs hjelpes meg, lager masse liv hver dag, og jeg kjenner at det nok begynner å bli litt trangt for han der inne. Jeg er jo ikke så stor selv så.

 

Bra å høre at alt er så bra med deg da! Ta kvalmen som et positivt tegn, selv om det er skikkelig fælt å gå med det. Jeg var kvalm først fra uke 6 ca til uke 14, og så fra uke 18-19 fram til uke 26. Ikke gøy, men jeg trøstet meg med at deg går til en god sak!

 

Vi står mellom to vogner, enten en Emmaljunga Edge duo eller en Brio Duo vogn. Klarer ikke helt å bestemme oss, men vi skal ta en ny titterunde i løpet av uka, og da får vi nok bestemt oss. Vi bor litt på landet i Oslo så vi trenger en litt solid vogn som kan trilles i skogen, og da er ikke en snerten liten trehjuling det lureste. Ikke trenger vogna å være så veldig liten og lett heller for vi bor i hus og har stasjonsvogn. Må nesten prioritere stor bag, den må brukes nesten hele vinteren, gode hjul osv.... Høres veldig fornuftig og nesten litt kjedelig ut, men..

Her er den ene hvis du vil se:

http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12604

Og her er den andre:

http://194.103.47.10/Brio/Sverige/BRIO/Babyvagnar/Product?ProdID=36436&imgid=65

 

Har dere fortalt det til familien enda da? :-) Jeg har ikke vært på jobben på lenge, så jeg har ikke fått fått mailet noe mer med A, men tenkte jeg skulle sende henne en mail om ikke lenge. Men, slapp helt av, jeg skal ikke si noe. :-) Må bare gi henne beskjed at jeg ikke har glemt henne eler oversett henne hvis hun har mailet meg på jobben.. Huff, litt dårlig samvittighet der ja.

Men, nå må jeg ut med vofsen. Hun står å maser stakkar.

Ha en fin-fin dag da!

Gøy å høre fra deg igjen!:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...