Gå til innhold

Bærum sykehus anbefales på det varmeste!


Gjest

Anbefalte innlegg

Til alle dere som skal føde på Bærum- og til dere som står i fare for å sendes fra Ullevål til Bærum: Gled dere! Jeg har hatt en fantastisk fødsels- og barselsopplevelse der; personalet er topp!! Ikke masete men samtidig veldig god oppfølging, mye humor og mye varme og omsorg. Så hvis jeg skal føde en gang til, er jeg ikke i tvil om sykehusvalg. Synes dette er viktig å få ut i en tid da alle- av en eller annen merkelig grunn- absolutt vil til Ullevål. Det er koselig på Bærum med litt mindre forhold, legene husker deg igjen fra gang til gang, og man treffer på mye av det samme personalet i løpet av noen dager der. Må også si at de har et svært tett samarbeid med Riksen, slik at sikkerheten for oss som er der er på topp, og de konfererer stadig med barnelegene der. Så jeg vil bare anbefale Bærum! Takk for meg her på bim! Jeg fikk en fin sønn 31.mars, en mnd før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med sønnen!

Høres bra ut at du anbefaler bærum sykehus :)

Håper jeg snart kan reise dit å få oppleve og få mitt eget barn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg skal føde der :) Har vært innlagt der allerede i forbindelse med svangerskapet og har også BARE gode ord og si. Har også vært innlagt på Ullevål i svangerskapet (ekstremkvalmesvangerskap) og er faktisk nå glad for at jeg ikke fikk plass på Ullevål. Fått unikt god oppfølging på Asker og Bærum :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) godt å høre at du har hatt en god opplevelse der.. jeg fødte får ca 9 mnd siden og jeg skal aldri føde på bærum noe mere... dårlig oppføling, og to utrolige sure jordmødrere.. uff.. hun ene kunne nesten ikke norsk engang.. men det er vel så forskjellig fra hvem som er på jobb den dagne man skal føde.. ønsker dere andre lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg er litt skeptisk til Bærum er at de ikke har noen barne-avdeling...Skulle det være noe blir man sendt til Riksen, og er det kritisk er jo det en ganske lang tur....

 

Men bortsett fra dette, så er alt jeg har hørt om Bærum bare positivt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...