Gå til innhold

Noen som har tatt UL ca 11+5 eller deromkring?


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Jeg tok da og CRL på babyen var 57 mm. og diameteren på hodet var 19 mm. Lengden tilsvarte at jeg var 12+5, og det stemmer IKKE. Da må vel fosteret are ha vokst fort i begynnelsen da. Blir spennende å se ha ordinær UL sier.

 

Hvilke mål har dere andre fått som har tatt UL omtrent på samme tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL da jeg var 12+3.. Og da var CRL på min bebis 58 mm..og diameteren på hodet ca 18 mm tror jeg.. Alle bebiser vokser jo forskjellig.. På den ordinære Ul viste det seg at den første var rett..fikk samme termindag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var på UL da jeg var 11 +3.

Fikk da CRL på 57mm og diameter på hodet til 22mm, noe som gjorde at legen flyttet terminen min fra 1.okt til 26.sept, noe som gjorde at jeg plutselig i steden var 12+1.

 

Selv syns jeg det høres litt mye ut, så jeg forholder meg bare til ca tidspunktet .. så får jeg se på ordinær UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok når jeg var 11+6, og hadde termin 23 okt. min babi var 4, 9 fra rumpe til hode og eg ble satt frem til 21.okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var da jeg var 11+3 og da fikk jeg bare målet av crl som var på 50mm.. (ble også satt tilbake 2 1/2 uke i forhold til menstermin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok UL når jeg var 11+4 og babyens lengde var da 62 mm. Legen endret ikke termin noe, da han sa at poenget med UL mellom uke 17 og 20 er at babyene er likest i str da, slik at man kan bruke str til å fastslå termin med- dette kan ikke gjøres sikkert før. Ble på ordinær UL i uke 17+4 flyttet 3 dager frem, ikke mer..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...