Gå til innhold

hjeeelp....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som vet hva jeg kan gjøre??

har så sinnsykt vondt i ene hoften, foten rett å slett svikter til tider når jeg går.....

 

har hatt slike smerter tidligere men det blir bare verre..

å i dag er det heeelt jæv...... vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, men kan jo ikke gå sånn som dette vel???

 

var på vippen til å begynne å gråte inne i en butikk tidligere i dag, hoften sviktet helt å det gjore så inni h..... vondt at eg hadde mest lyst å bare hyyyyyle....

 

hva kan det være??? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke godt ut det du har der... jeg vet ikke hva det er, men det kan være noe som ligger i klem, nerver og sånt. Kan hende babyen ligger på en måte som gjør at det blir en uheldig belastning på bekkenet og alle "sakene" der inne. Du kunne ringt en fysioterapeut og hørt om hun/han kunne hjelpe deg, kan hende du må ha en henvisning fra legen din, men det sier fysioterapeuten fort ifra om når du snakker med henne/han. Inntil du får orden på det bør du nok avlaste kroppen din og hvile mye, du må ta hensyn til smertene og signalene som kroppen din gir deg.

 

Håper det ordner seg! Har du lenge igjen til babyen kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom smertern pludselig og er siden berre blitt verre??? Er foten hoven, doven, rød eller har du noen andre symptomer en berre det at det gjør vondt og at foten svikter ??? Eg ville for sikkerhetsskyld kontaktet legevakta og fått en kontroll....

mest sannsynligvis så er dette kun en nerve som har gått i klem eller noe sånt men det er en liten mulighet for at dette kan være blodpropp... ikke for å skremme deg men gravide er litt mer disponible for blodpropp.

 

Masse lykke til vidare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...