Gå til innhold

August: Sprinkelsen eller vugge den første tia?


#Bolle i ovnen#

Anbefalte innlegg

Sover babyen bedre i en vugge eller? Siden babyen er vant til bevegelse høres det mest fornuftig ut med vugge.. Hva skal dere ha? Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg venter mitt andre barn og synes egentlig vuggen var kjekk å bruke i stua mens sprinkelsengen sto på soverommet.Begge var kjekk og bruke..økonomisk sett så synes jeg kanskje sprinkelsengen er et must..barnet vokser jo så fort og da er ikke vuggen så sikker lengre,tenker på at barnet begynner å reise seg og kan falle ut.-Så hvis du ikke har råd til begge er iallefall sprinkelsengen lur å ha.Jeg var så heldig at jeg fikk låne vugge.Man har litt lett for å kjøpe så alt for mye til det første barnet og så er det bare for en liten periode at man kan bruke det.(Selfølgelig er det godt å ha det hvis en ønsker seg flere barn etterhvert.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vi får ønske oss vugge i gave, man har jo noen vordende besteforeldre som har lyst å kjøpe noe og:) Vi førstegangs har nok lett for å kjøpe alt mulig utstyr som kanskje nesten ikke blir brukt, så det er greit å forhøre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vugge og kurv her. Han ville ikke ligge i vugga av en eller annen grunn, så da ble det kurven helt til han vokste ut av den. Nå bruker vi vugga og må bytte til sprinkelsenga snart. Uansett hva så bør man lage et lite "reir" slik at ting ikke blir så stort :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...