Gå til innhold

Det tidligste noen har testet positivt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet positivt på eggløsningstest (funker som graviditetstest også) 10 dager etter eggløsning.. Hadde mensen på dag 15 etter el på den tiden.. altså pos test 5 dager før ikm egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet 3 dager før og fikk et sterkt kryss - så jeg hadde kanskje kunnet enda tidligere og fått svakere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt tre dager før ikm. Da kom det fram en tydelig strek, selv om det tok litt tid før den poppet opp. Gjett om jeg ble overraska - følte meg ikke det spor gravid på det punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hvor artig det er å se at mange klarer å teste positivt FØR IKM.. ikke bare lenge etter...

 

Jeg har IKM påskeaften, men har lyst til å teste på tirsdag el onsdag i og med at jeg skal på fest på torsdagen... tør ikke drikke meg full itilfelle det skulle ha klaffet...:S

 

Men, men.. tiden vil vise...

 

Uff.. gi meg kvalme og hva som helst.. bare jeg er GRAVID!!! værsåsniioiiilll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teste positivt med alle mine tre før IKM. Henholdsvis 3 dager før og med de to siste fem dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) sist gang jeg var gravid så testet jeg 4 dager før IKM.. den var da svak positiv.. venta to dager til.. og da var den ganske så klar ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å lese at flere har testet positivt så tidlig! Har ikke IKM før påskaften, men er såå sugen på å teste. Innbiller meg at jeg er kvalm, hehe, skal vel teknisk sett ta litt lenger tid, men jeg lever i troen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. samma her mille.. jeg og har ikm påskeaften, men innbiller meg det rareste nå... hihi... alt for å å være gravid.. så blir man like skuffet, hver gang.. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...