Gå til innhold

Skjønner ikke noe jeg... (litt ekkelt...)


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har ikke pleid å blø så mye når tanta kommer, men etter at jeg begynte på Albyl-e så har dette endret seg litt. Klumpene i blodet er bort og blør noe mere.

 

Tanta kom sent på onsdag med lite blod, torsdag blødde jeg så mye at en tampong holdte ikke i mange timene (normalt så bytter jeg etter 5 timer fordi jeg ikke vil ha den lengre...) blødde "gjennom" den på 4 timer. I går var det nesten ikke blod igjen og i dag har det kun kommet bittelitt brunt.....

 

Ikke lett å bli klok på denne du....

 

Nei nå må jeg vaske litt kjøkken og kaste søppel osv før jeg skal på jobb. Er ikke ferdig før 1:37 i natt og så er det på natta i morgen.

 

Håper dere har en koseligere helg enn meg :-)

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe koselig helg her heller, jobbing og atter jobbing, hater påskeforberedelser, og disse evig-lange dagene.

 

Angående blødningene dine, så er det vel ganske vanlig å blød mer når man går på blodfortynnende. Er jo fint at blodklumpene er borte, tegn på at pillene virker. Trodde man skulle blø lenger også jeg, men virker jo som om du har hatt en kort-kort mens, litt kjekt det da :)

 

Nei du sier noe, ikke lett å bli klok på, og alle reagerer ikke helt likt, så ikke godt å vite hva en skal tro.

 

God vakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...