Gå til innhold

Så stille


susse

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Det har blitt så stille her i det siste. Har folk gått i dvale eller er det bare påsken som har slått til for fult?

Hva skjer med dere og hvor er dere i de forskjellige prosessene?

Som dere sikkert har forstått nå sitter jeg og kjeder meg litt.... :P

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en del som har dratt på fjellet eller andre steder. Selv skal jeg jobbe på mandag, men så er det fri en uke! Gleder meg!

 

Vet ikke hvordan det er med andre, men for meg er det positivt de dagene jeg klarer å la vær å "gå inn" på denne siden. Trenger dager der jeg ikke tenker på baby, el, syklus og alt det andre. Men når det nærmer seg ikm er det umulig å la vær å tenke på alt sammen! Denne måneden har jeg ikke tro på noe, for jeg og mannen skal ikke være sammen de tre dagene rundt el. Dårlig planlagt, men så er det vel ikke så sannsynlig at vi får positivt resultat heller. Er inne i en litt negativ periode merker jeg. Lei dette sex styret....trodde aldri at jeg kunne bli lei det, men det er vel noe vi alle må gjennom. Gleder meg til ferie en uke i mai og til sol og sommer!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillere enn vanlig her ja. Blir liten tid til å stikke innom, i alle fall for å skrive. Blir mer å kjapt sjekke om det er kommet noen nye innlegg, og så avgårde på jobb, eller hoppe i seng.

 

Blir ingen påskeferie på meg, så påskedagene så blir det nok mye bimming på meg, koseligere det enn skitur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er heller ikke så ivrig som jeg pleir. Sitter enda å fordøyer tanken om prøverør.. Det er ikke lett.

 

Ønsker alle en god påske, også ønske om en fruktbar tid til alle her.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jeg som kjeder meg litt, Susse. Jeg føler meg skikkelig kjedelig, som hver helg sitter her på bim... Jeg har jo begynt å oppføre meg som en småbarnsmor, bare uten barn, da... Legger meg tidlig og våkner tidlig og går ikke ut lenger. Noen fler som har det sånn?

 

I påsken skal jeg vente på TR, som kommer ca langfredag, og ellers prøve å lese til eksamen og å få gått litt turer.

 

God påske og baby i magen ønskes alle her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...