Gå til innhold

Til Skjønn


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg tenker mye på deg nå for tiden, lurer på når du skal nedover. Jeg vil bli veldig glad om du forteller litt om din opplevelse. For nå er det rett rundt hjørnet for deg tenker jeg. Så spennende!!!

 

Tenk.. egentlig har tiden gått fort. Selv om jeg følte tiden gikk ganske så sent, så har den egentlig gått i rakettfart. Jeg tenker nok at du også tenker det samme når du evt. sitter på flyet eller i bussen på vei til Vitanova!! :-)

 

Gode lykkeønskninger fra meg!!

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Baby!

 

Så kjempehyggelig å høre fra deg! ;)

 

Joda, nå nærmer det seg med stormskritt. Reiser på påskeferie, (2 t fra Gardermoen), på onsdag og må begynne å teste på fredag. Får forventet eggløsning søndag eller mandag. Så knapt en uke til nå!!! Har kjøpt inn eggløsningstester og graviditetstester.

 

Helt enig med deg, tiden har gått utrolig fort. Det var en periode før jul jeg syntes tiden gikk veeeldig sakte, men etter jul har den fløyet. Som du skjønner så skal vi ta flyet nedover. Er svært glad for at streiken er over.

 

Har bestilt både akupunktur (aldri gjort det før, men noe de anbefalte) og dobbelinseminasjon.

 

Hadde du forresten dobbelinseminasjon på siste tur?

 

Jeg skal selvfølgelig fortelle deg om mine opplevelser med Vitanova.

 

Hvordan er det å være gravid? Er du allerede i 7 uke? Når skal du til ultralyd?

 

Takk for lykkeønskningene fra deg!

 

Hva skal du i påsken forresten? God gravidepåske!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skjønn.

 

Vi bestemte oss for å ikke ha dobbel inseminasjon de siste gangene, fordi det innebar også flere fridager for oss. Men det gav klaff fordi om:-)

Jeg er gravid i uke 7, har 6 fullgåtte uker bak meg.

 

Jeg begynner smått å føle meg gravid, og er utrolig sliten. Jeg gråter for den minste ting, og jobben tar alle krefter. Skal snakke med legen min i morgen tror jeg, fordi jeg har vært langtidssykmeldt pga en kraftig smell i julen, og er nettopp begynt på aktiv. Men jeg syns ikke den hjelper meg noe særlig, da jeg syns det er slitsomt bare det å tenke jobb. Jeg tar det som en veldig nedtur egentlig, fordi jeg vil så gjerne tilbake i jobb. Men hjelper litt på motet mitt, når jeg har støtte fra jenta mi.

 

Vi skal faktisk til ultralyd hos en privatpraktiserende klinikk. Vi har valgt den fordi jenta mi har veldig gode erfaringer derfra. Vi skal allerede ha vår første ultralyd 19. April, og da er jeg i min 8. uke.

 

Jeg og familien min her hadde tenkt oss hjemover hvor jeg kommer fra i påsken, men ser ut til at vi revurderer det. Like greit kanskje, fordi jeg innerst inne kvidde meg veldig til den j.... laange bilturen :-)

 

Klem:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Høres ut som du trenger å ta det med ro og ikke akkurat kjøre veldig langt. Med tanke på at du også er gravid, skal du jo ikke stresse. Godt at din kjære støtter deg da, det er det viktigste av alt synes jeg. Helt utrolig at du allerede er i snart uke 8! Tiden har gått så fort.

 

Er det slik at dere (jenta di har født) har et barn fra før? Gutt eller jente? Vil du vite kjønnet på barnet ditt? Ikke meningen å virke nysgjerrig, men mer en identifisering og en måte å bli litt bedre kjent på :o).

 

Baby, håper at vi kan fortsette å holde hverandre oppdatert og håper ikke det er lenge til jeg er i samme situasjon som deg.

 

En liten ting til; gjorde du noe annerledes denne gangen som du tror var med på å gjøre deg gravid? Slappet du mer av kanskje?

 

Ha en riktig god påske hvor enn du er og så gleder jeg meg til å høre hvordan din første ultralyd har vært.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :-)

 

Jenta mi har født før ja, og hun fikk en gutt. Hun hadde på den tiden en mannlig samboer.

Vi vet ennå ikke om vi vil vite kjønnet, for oss er det akkurat det samme hvilket det blir, og jeg vil ha den følelsen av hva det blir. Innerst inne ønsker jeg meg en jente, mens samboeren min ytrer ønske om en ny guttebaby.

Tingen jeg føler jeg gjorde annerledes var å gi blanke. Fordi vi allerede 2 ganger hadde følt så mye for en spire som aldri var der. Jeg merket også at jeg ikke tenkte så mye på det før dag 10. Så innerst inne slappet vi også mer av tenker jeg.

 

Du skal selvfølgelig få vite om alt om oss dersom interessen er der! Jeg er glad jeg har noen å prate med! :-)

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...