Gå til innhold

HVA med..............?


værærli.no

Anbefalte innlegg

Et lite innlegg for hver treff fra en som har vært med da? Sånn at vi som ikke kunne den dagen kan lese om hva dere har gjort, vært, spist og eventuelt snakket om......uansett hva....eller om hvem...hehehe er jo litt nysgjerrig fra før.

Kommer også sterk tilbake etter påske tenker jeg.

 

Ha en fortreffelig påske alle damer.....

 

We snakes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en forferdelig god ide!!

Så her kommer ett lite møtereferat fra onsdag 5. april, med mange viktige detaljer. Det blir nok en salig samlig av navn herfra og fra msn, og kanskje noen riktige navn også...

 

Vi møttes utenfor arena, jeg, rikke med gutt nr 2 i magen, amor og en til med mørkt hår og en gutt på ca 4mnd.

Vi fant ut at vi ville gå på mcdonalds, der skulle vi også møte hanne l.

 

Siden rikke hadde kanta brusen sin forrige gang ho var ute skulle jeg bære hennes mat, mens mine poser lå på vogna hennes. Jeg hadde barenefri for en liten stund... Jeg klarte meg litt bedre enn rikke, siden ikke jeg helte ut all brusen, men til gjengjeld havna den i fanget på en mann som satt i trappa. Kanskje vi klarer å få med all mat og drikke neste gang?

 

Etter at vi hadde fått satt oss og begynt å spise kom omsider hanne l med småen sin. Ho hadde punktert på veien, så mannen måtte kommee fra fengselet og bytte hjul. Nyforelska og lykkelige som de var måtte de jo nusse litt før han kunne gå igjen. Det synes Even (15mnd) var ÆSJ!

 

Hanne l kjøpte seg en salat, må holde avstand fra melkeprodukter pga kollikk, men det viste seg at salaten kunne inneholde melkeproteiner... Med stor sannsynlighet konkluderte vi med at de nok kom fra osten i salaten. Så hanne l satt og plukka i salaten sin, mens jeg koste meg med en mcflurry med oboy til dessert. Mmm...

 

Samtalen dreide seg om litt forskjellig, deriblant fødsler og epidural.

 

Jeg synes i det store og det hele at vi er en trivelig gjeng, men jeg ser fram mot sommeren hvor vi kasje kan sitte ute, ettersom det begynner å bli endel barnevogner...

 

 

 

 

 

(dersom noen føler seg støtt utifra ting jeg har skrevet så si ifra, det er ikke meningen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi!!!

 

Veldig bra referat Hufsla :-D

 

 

Begynner å bli klar for nytt treff igjen snart jeg.... Hva med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååå hørtes gøy ut da! He he...synd å gå glipp av noe her, altså.

Gleder med til neste treff ja. Hva med grilling og slik på HOVE?

 

Vi ses snart damer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...