Gå til innhold

Loise77 :)


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Roper litt på deg!

Leste i et innlegg at du trolig fikk EL i månedskiftet.

 

Har litt lange sykluser jeg, nå sist EL på dag 36. Ligger da an til EL 9. mai. Men tror kanskje (håper) at det blir litt kortere for hver syklus. I så fall så kanskje vi har IKM samtidig... Spennende å følge med på hvordan det går med dere andre her inne også.

 

Tror ikke helt jeg har skjønt det du har sagt tidligere om å hoppe over en EL. Mener du at da man hopper over en EL, så kommer denne igjen litt senere UTEN blødning imellom?

 

Kanske det var det som skjedde med meg forrige pp. Fikk EL symptomer og et lite temperaturhopp. Trodde da at dette var EL, men det viste seg at den kom 13 dager senere. Tror du kikka på temperaturene mine et par ganger (var litt fortvila :)

 

Lykke til med prøvinga, nå får du begynne å snuse inn babystøv du også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mar79 -4.pp

 

Jeg har opplevd før å hoppe over en el.. Da ble syklus dobbelt så lang som den pleide, uten mens i mellom.. Og jeg har opplevd å få forsinket el,, da ble den forsinket med mellom 1-2 uker. Og mensen ble da like forsinket selvsagt..

 

Jeg regner med el mellom 29april og 2 mai (kommer an på om jeg har kortest eller lengst fase denne syklusen)

 

Det kan høres ut som at du hadde en forskjøvet el sist ja.. Og ja, hvis man hopper over el, så kommer ikm uten mens, og man går videre og får el igjen til normal tid etter den mens-løse ikm'datoen..'

 

Lykke til, håper syklusene dine forkorter seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Da ble jeg litt klokere. Ikke så rart om de to siste syklusene har blitt lange hvis EL driver å 'hopper' litt. Men jeg har jo hatt EL! Er jo et bra utgangspunkt!

 

Litt vanskelig å gjette sånn ca når EL kommer, men kan vel bli litt mer aktiv når jeg kommer til den tida som jeg hadde de første EL symptomene. Sengekos er dessverre et overskuddsfenomen, kremt, men denne pp er vi begge innstilt på at nå skal det ikke stå på den biten.

 

Har lært kjempemye av tempinga denne syklusen! Temperaturen bekrefter jo hvor i syklus man befinner seg. Veldig fint når man ikke har A4-syklus.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra når man har el ja,, uansett om den kommer når den skal eller hopper litt..

 

Temping er utrolig kjekt middel i syklusen.. Så selvom jeg har relativt regelmessige sykluser kommer jeg til å fortsette tempingen min..

 

Krysser fingre for dere,, håper kose innsatsen gir dere klaff denne gangen!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier nok en gang lykke til, til deg også! Venter spent på nye oppdateringer :)

 

Strør om meg med litt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-ing jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...