Gå til innhold

Bra feriesteder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Vi har veldig lyst å reise til syden med vår lille familie. Vi er avhengig av at det er bra sykehus på stedet, hvor personalet kan snakke engelsk, og gjerne at de har bra nevrokirurger.

 

Stedet kan gjerne være rullestolvennlig, og om de kan levere sondemat på stedet, så er det er pluss.

 

Noen som har dristet seg ut å reise med sine multihandikappede barn, og har lyst å dele erfaringer?

 

(Det er mulig jeg engster meg for mye, men vi er like mye på sykehus som vi er hjemme, så om jeg skal kunne kose meg på ferie, må jeg føle meg trygg hvis noe skjer.)

 

 

Hilsen bleik nordboer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vi har ikke multihandikappede barn, men jeg vet om et bra hotel. Bra i den forstand at det var rullestolramper over alt. Det heter Playa Felize, og ligger på Bahia Felize på Grand Canaria. Det er ikke et dyrt hotel, og heller ikke så god standar, men godt nok synes jeg. Og der er det også et skandinavisk legekontor som er åpent fra 9-16 på hverdager. Utenom det må dere reise til et privatsykehus som ligger ca 20 minutter med taxi. Aner ikke om de har nevrologer der, men å få sondemat burde ikke være noe problem. Vet at de har avtale med å få sendt dialysevæske fra norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips- det høres ut som det kan være noe for oss. :) Vet du forresten hvilket reiseselskap som har turer dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi reiste så var det med star tour. Men nå tror jeg at det er Apolo som har det hotellet. Skal sjekke det jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Klarte ikke å finne ut hvem som har det hotellet. Virker nesten som det er konkurs. Men uansett. Det er flere hoteller i det området. Det vi bodde på sist heter Tres Vidas. Og det er star tour som har det. Hele området er tilpasset rullestol. fra handlegater til basenger. Vet at det er vanlig å ta med rullestolbrukere dit. Området heter Bahia Felize. Lykke til. Dere trenger helt sikkert turen. Vi er bare nødt til å reise vi, så det vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...