Gå til innhold

Skikkelig vondt i høyre side


sprellemor

Anbefalte innlegg

av magen når jeg går. Må stoppe og vente til det går over. Rart at det bare er høyre side?Har hatt en del mensmurring i det siste og også hatt den følelsen av å måtte veldig på do i blandt som Lindis 9 dager igjen snakker om i en annen tråd. Var ute og gikk m sambo, men måtte bare snu fo rjeg hadde så vondt i høyre side. 27 dager til termin, så det er vel litt tidlig å skulle kjenne etter noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sikker på at det ikke bare er sting? Eller hold som noen kaller det? Kanskje det er mye vondere enn det? Jeg bruker å få det når jeg er ute og går noen ganger, og det kan være ganske smertefullt. Har 8 dager igjen til termin. Vet ikke hva det kommer av.

Håper du finner ut av det hvert fall. Mensmurring er vel et tegn på at det nærmer seg, men det kan jo fortsatt gå en tid før det skjer noe. Vel, kan hende jeg tar helt feil her...

Uansett må du ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er sammenliknbart, men...: Jeg har også mye vondt helt øverst ved ribbeina. Var tidligere bare hø. side, men den siste tiden har det vært begge sider. Men det er mest når jeg sitter. I tillegg har jeg ofte vondt nederst på hø. side av magen. Trodde en tid det var blindtarmen, men siden ikke det har blitt værre, så er det vel ikke det. JM mente det var tarmen... Ikke vet jeg. Mye rare vondter vi skal gjennom ;o)

 

Hvis det er sterke smerter øverst ved ribbeina du har, skal du være litt på vakt, for det kan være symptom på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme altså, men vet om dette siden jeg har hatt så mye vondt der selv.

 

Jeg har også 27 dager igjen!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare sting, ja. Hvertfall ikke vondt oppe ved ribbena, så ikke svforgiftning, heldigvis. Å, som jeg gleder meg til å bli ferdig med dette. Håper jeg slipper å gå noe særlig over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...