Gå til innhold

Hvor mye sex???????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere nå.....Er selv i uke 33, og sambon min klarte å prestere å si at han ikke tente på gravide damer og at han syns det var kvalt nå fordi han var redd for ungen......

 

Følte meg kjempe herlig der jeg satt, feit og jævlig.....

 

Noen som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min vil ha sex så ofte som mulig han, her er det heller jeg som ikke har så lyst lenger. Føler meg så stor, er så sliten og orker liksom ikke like mye som før. Blir kanskje er tre ganger i uka her, maks! Er i uke 33 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Han kunne kanskje ordlagt seg litt annerledes, men skjønner egentlig godt de kommende fedre som syns sex blir vanskelig etter som magen vokser. Selv om en leser over alt at sex ikke er farlig, er man liksom tre i senga og det kan føles veldig uvant. Kanskje barnet tom sparker og minner han om at det er "til stedes". Tolk det heller som et utslag av farsfølelse enn kritikk av din kropp!!! Skjønner godt at du syns det er leit, men det er tross alt ikke snakk om en lang periode. Jeg ville ikke "tvunget" min samboer til sex når jeg innerst inne visste at han syntes det var ubehagelig med tanke på barnet. Det kan gå utover hans forhold til sex også etter svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig svar:)

 

Hjelper litt på humøret, vet jeg fort blir sinna og at jeg helt sikkert misforsto....Men ja, er enig i at han kunne sagt det på en annen måte....Menblir bare for dumt, han er redd for å gjøre ungen mongolid....?! jeg vet ikke jeg....lite opplyst mann asså...

 

Men men....blir ikke noe sex på denna jenta på laaaaang tid iallefall:)

Kommer ikke til å tvinge han, for kommer bare til å tenke på det han sa...Håper bare det går over etterpå, at han ikke ødela min lyst....

 

Uff, var deilig å få det ut......Flaut:0

Klem hovedinnlegger som velger å være anonym nå.......

Håper dere forstår det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem med sexlysten til sambo :) Værre med meg...nå er jeg en dag på overtid, så sier ikke nei til sex nå, håper jo at det skal få litt fart på sakene, men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. Det er ikke alltid like greit å vere mann vet du:) Dette går seg nok fint til etterpå!!! Kjenner meg godt igjen i humørsvingningene, så det tror jeg de fleste gravide skjønner i alle fall. En føler seg ikke på topp hele tiden:)

 

Lykke til vidre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sex lenger i uke 35. Jeg er alt for stor og heldigvis tar gubben hintet og prøver seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sambo vil ha like mye sex som før. Stopper heller hos meg :o( for det er veldig ubehaglig. men jeg tvinger meg mellom 1 gang i mellom.. hehe. Men nå er det nesten stopp. å det vet han om! For jeg klarer ikke ha sex mer :( gjør altfor vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa en gang annenhver uke, max? Er ikke i den sprekeste formen og da syns han det er kjedelig også. Han liker ikke at jeg bare ligger å later meg og han må gjøre hele "jobben" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og gubben som holder igjenn, han er redd for å skade barnet. Men jeg bruker å klare å lure han med likevel, finnes jo så mange andre stillinger vettu;) Har åss vel 2-3 ganger i uka, en smule mindre enn før, men det er liksom greit. Tror egentli det er nærhet jeg er mest ute etter nå, og kos det får jeg så mye jeg vil av. Har fått løfte om bedre stunder når babyen er ute og ting er normalisert :D (31 uker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange fine svar:)

 

Vi har hatt masse sex frem til nå, men det er vel sant som noen sier.....Han er redd for babyen sin:)

 

Får se frem til bedre tider etterpå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min mann har sex 3-5 ganger i mnd. Syntes det er verken lite eller mye. Har rett og slett ikke behov for mer og ikke han heller. Blir liksom litt annet fokus når en har et barn i kroppen.

Men er det så mye å streve etter da? Mye sex altså..

Det går vel opp og ned med lyst for både meg og han. Så lenge en blir enige i at vi får det vi trenger så blir man mer avslappet på det. Om den ene har et større behov enn den andre så kan man jo ordne seg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har minst like sex lyst som før, enda mer faktisk.det er vel heller meg det stopper hos. Men vi har sex ca hver dag. kanskje annenhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten er der, men nå begynner stillingene å bli vanskeligere å få til, så sexen uteblir litt mer enn vanlig. Er så utslitt etter en liten runde at det kjennes ut som et helt maratonløp! Hvordan er det mulig å ikke tenne på gravide kvinner, du bærer jo babyen hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja si det.......Han kommer vel aldri til å få glemme måten han sa det på.....

Men han er redd for babyen og at når han putter den inn så treffer han babyen.....Han er utrolig dårlig til å ordlegge seg, jeg overreagerte sikkert.men det er jo litt skuffende......

Han mener jeg må hjelpe han gjennom det da, men det lissom ikke så lett det heller...

Ehhh.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strever ikke etter det akkurat......Men blei såra av kommentaren hans....var vel det som var det værste........

Men ja, jeg er veldig glad i sex og det betyr mye for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det vel kanskje en gang i uka, og det føles egentlig helt passe. Er ikke lett å få til noen behagelig stilling, selv om jeg "bare" er 28 uker. Nå er jeg jo mest fan av stillingene der man får en del nærkontakt, og har ikke doggy&meg øverst som favoritter. Da er det jo litt vanskeligere...

 

Han kunne sikkert tenkt seg mye mer, og synes ikke det er noe hinder at jeg er gravid, men heldigvis maser han ingenting - for det ville ødelagt min lyst, og den onde sirkelen ville vært i gang...

 

Skjønner at mannfolka kan være litt bekymra, men bare vis til all mulig forskning og alle jordmødre/leger osv osv, så vil han skjønne at det er null fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger i uka :) Synes det er helt ok, ikke for lite, ikke for mye. Tror samboeren min synes det er greit og, men merker at magen begynner å bli mer i veien nå... Går inn i uke 30 i morgen tidlig og ligger høyt over på sf-skjemaet, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...