Gå til innhold

Om 20 min må jeg kjøre til arbeid:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så trøtt at jeg heller vil sove, og dessuten er det så mye å gjøre der i tillegg til at vi er alt for få på jobb. Hvem gidder å jobbe når det er påske og sola skinner, så derfor er det ingen som vil ta ekstravakter:( Og vi som er på jobb sliter oss ut, og føler ikke at vi er der for pasientene, kun for utvalgte arbeidsoppgaver. For vi har ikke sjans til å rekke over alt, for de vi får inn som ekstra, de er flinke de, men mange av de kan ikke avhjelpe oss med enkle ting som bt/p etc.

 

Sliten og trøtt gravid i uke 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet hvordan det er..sykmelte meg fult i uke 33 jeg, da gadd jeg ikke mere, er ikke det letteste yrket, man skal tenke på seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veeeldig inne på tanken ja, spesielt siden avd.leder lovte meg en kjempefin oppgave som jeg glatt hadde greid. Men hva skjer, jeg er delvis sykemeldt, og i stedet for å sette meg inn de dagene mine kollegaer kunne brukt meg som en god ressurs, sliter hun meg ut med for lav bemanning og helgearbeid:(

 

Så jeg er vel ingen ressurs da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykmeld deg, ingen som kommer til å takke deg alikevell, syntes ikke det var noe gøy å sykmelde meg jeg heller, ville holde ut lengst mulig, men når man føler at man ikke får gjort det man skal, og kroppen verker når man kommer hjem??hva er vitsen???lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...