Gå til innhold

Oppdatering fra Loise


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Jippi,, i dag gikk tempen ned så nå kommer mensen!!! Da er jeg over i 1pp i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herlig.... :0)

 

Så nå er jeg glad. Endelig går jeg videre... Da er det bare å vente på el.. (Jeg skjønner jeg er begynt i pp ja,, jeg er rett over i vente-modus.. vente på el og vente på ikm,, hehe)

 

Takk for at dere har fulgt meg hit jenter.. Nå starter morroa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!!! Dette blir spennende. Gratulere med å være i 1pp da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nicket endelig forandra:)

Godt å få bekreftet at ting kommer når de skal sikkert, selv om du har god kontroll på syklusen.

Snakkes

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye da loise, du får ha lykke til med din første pp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir det spennende!!! Gjetter på at du klarer det ganske fort, for timinga tror jeg du har kontroll på :)

 

Når ca har du EL da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kirsty2

Takk,, det er en lettelse å endelig være i 1pp gitt!! Utrolig hvor både fort og tregt tiden har gått...

 

Til Thyr 1pp

Da er nicket endelig forandret ja,, jeg forandret det med STOR glede.. hihi. Ja, det er godt når tr kommer når hun er ønsket.. Og fra nå av er hun IKKE velkommen mere.. *ler*

 

Til Lollipop*11pp*

Jo, takk. Jeg (som alle ferske prøvere) håper jo at det blir klaff fort.. Spennende å se.. Håper at du får klaff snart også,, du har holdt på lenge,, du fortjener en positiv test du nå! Håper våren er frukbar for deg ;0)

 

Til mar79 -4.pp

El mellom 29 april og 2 mai. Ikm i uke 19 vel tror jeg.. Gleder meg sånn til el kommer og vi kan sette inn prøving for fullt.. Jeg sa til min mann når jeg trodde eggløsningen ville bli, Det er rett etter hans eksamen..Da mobbet han meg med å si at "Nei, da er det pule-fri"

Jeg kunne ikke annet enn å smile av ham. Vet han ikke mener det og at han syns det er litt morro å erte meg litt,, Han vet hvor opptatt jeg er av syklus og babylaging nå... *smårødmer* Jeg sa på tull tilbake at "jooo, jeg skal nok klare å lure deg til sengs".... "tja" sa han " bare hvis du gjør deg uimotståelig sexy" hehehe, det skal jeg nok få til,, krydre kosen forå være sikret sengehygge på rette tiden... Gleder meg :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Hebbie.. Du har en fot i hver leir enda skjønner jeg... hehe. Følger enda med litt på oss som ikke har hybelboer i magen enda..(Du er SÅ heldig, altså) Kos deg... Noen symptomer enda? Ømme pupper, kvalme, trøtt osv?

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...