Gå til innhold

Hjepl! intense magesmerter! Noen andre??


♡stolte mor♡¯`°•.¸

Anbefalte innlegg

Hei voksende jenter! Jeg har i de siste dagene hatt skikkelige magesmerter! Er 15 uker p vei, og har ikke hatt noen blødninger. Tok en tur i går til jordmoren for å høre fosterlyden og etter en stund fant ho den. Ho mente det va livmoren som vokser, hørt at det er vondere for flergangsfødene. Dette er mitt andre svangerskap. Bør jeg engste meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldige magesmerter i går, er 14+1, er mye bedre i dag. Men ble også like bekymret som deg. Er mye som skjer med kroppen vår nå, det vokser og strekker seg, så vi får vel gå ut i fra at det ikke er noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+6 og har de siste dagene også hatt vondt i magen, vondere enn da jeg gikk gravid sist, men regner med at det er " voksesmerter" her også ja. Men det er så greit at det er bare å ringe lege/ jordmor hvis en er i tvil, for de vil heller at vi spør en gang for mye enn en for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde smerter i første svangerskap som gjorde at jeg ikke kunne strekke ut kroppen. Kjentes som knivstikk. Klarte ikke gå skikkelig og var veldig bekymret. Det var rundt uke 20 riktignok. Legen trodde kanskje det var blindtarmbetennelse, men det viste seg at det ikke stemte. Jordmors og min egen oppfatning i ettertid var at det var ligamenter som strakk seg i forbindelse med at livmoren vokste. Hadde ikke trodd at det skulle gi så intense smerter. Har ikke kjent det tilsvarende i senere svangerskap.

 

Kanskje det er noe slikt di kjenner. Det er i tilfelle vondt, men ufarlig. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt skikkelige magesmerter denne uka, spesielt rett over symfysen. Det er iblant så vondt at jeg ikke klarer å rette meg opp. Synes det var vondt sist også, men verre denne gangen ja :) er ikke bekymret og det synes jeg ikke du skal være heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...