Gå til innhold

2 dager over termin......flere?


bollemie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg hadde termin 6 april og har ennå ikke født og kjenner lite tegn på at fødsel nærmer seg. Like før termin og på termindagen var jeg desperat og prøvde ut alle tenkelige kjerringråd for å sette i gang fødselen. Ble veldig sliten av dette. Nå har jeg bestemt meg for å bare slappe av og ikke stresse med å få han ut. Håper bare han kommer innen 1 uke og at jeg ikke må settes igang. Vil jo at det skal skje på den naturlige måten. Hvordan er det med dere andre som er over termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også termin på torsdag, men ingenting har skjedd. Tolker alle smerter, men det er lite som tyder på at fødselen kommer så veldig snart. Er ikke veldig utålmodig, men merker at det er mange rundt meg som venter med oss, og det er nesten litt tungvindt...

 

Håper også at det skjer i løpet av en uke, er litt klar for det merker jeg...

 

men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet. Lykke til og nyt livet, det har jeg tenkt å gjøre!!

 

Klem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg igjen i at jeg synes det er slitsomt når folk ringer og spør så mye. Men jeg forstår jo at mange gleder seg. Er jo første barnebarn til foreldrene mine og foreldrene hans.

 

Lykke til til deg og :) Nesten godt å se at det er andre som er i samme situasjon. En stund følte jeg at alle fødte før termin. Men det er jo vanlig å gå noen dager etter også

 

Klem og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også termin på torsdag. Våknet opp og var uggen, og alt var ikke som det skulle, men det roet seg og side har det vært stillt.

 

Er ikke særlig forventningsfull for at det skal skje de nærmeste dagene heller. Er invitert i 30 års dag i kveld, og skal dra dit og kose meg, kanskje et lite glass rødvin........... Gubben må være hjemme, har vakt på ambulansen Tjihi. Kanskje jeg må ringe han i løpet av kvelden.

 

Vi får bare smøre oss med tålmodighet, og overhøre alle kommentarer om vår tilstand...... Er du ikke lei? Nei no må du begynne å få ut den der babyen. Blir det en påskebaby eller? No må du heim å pusk me kailln så det bi fart på sakene.... Hørt disse????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Ser ut som vi hadde en dårlig termin:) 2 dager over jeg og.. Ganske lei, men ingenting ser ut til å skje her heller!

Men, vi får trøste oss med at det uansett ikke er lenge til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en dag over terminen jeg...kjempe kjedelig å gå å vente, men gidder ikke stresse med kjerringråd, for det lille jeg har prøvd har ikke gitt meg kynnere engang...må nok bare vente til lillegutt er klar til å komme ut...Vil gjerne at det skal skje før påske da *ønsketenkning*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,ja jeg er 4 dager over termin nå. Super lei,går å kjenner etter hele tiden om det er noe på gang,men blir bare skuffet.Jeg vil få vondt NÅÅÅÅÅÅÅ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 dager på overtid i dag, phuuhhh, og jeg har prøvd diverse kjerringråd uten så mye som en kynner - det kjennes ut som om jeg har to måneder igjen - ingenting skjer. Ligger og kjenner etter om det skjer noe om nettene og blir helt sliten av det...vet den kommer når den kommer men det er slitsomt å vente så lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff...skjønner at du er lei!!! Man tenker jo på det hele tiden i tillegg til at alle andre spør om man kjenner noe. Har du vært på overtidskontroll på sykehuset? Evnt. når skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 5. april og er 3 dager over termin. Jeg har ventet og ventet lenge - håpet at hun skulle komme før termin... Og i dag gikk slimproppen! Har også fått noen menssmerter og ryggsmerter som varer ca 30 sekunder med ca 7-15 minutters mellomrom som jeg tolker som begynnede rier... (er veldig klar for å føde nå :-)) ...så jeg håper noe er i gjære!!

 

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...