Gå til innhold

Hvordan telle ? (samme som skravlesiden)


Lindis :-)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Håper noen som har gjort dette før kan hjelpe meg...

Hvordan teller man rier..? Fra de starter til de begynner igjen, eller fra de er ferdig til de begynner?

Har en merkelig følelse i kroppen i dag som jeg ikke har hatt før..

Kjenner liv i magen men har sånne "kramper" i magen innemellom.. Vanskelig å forklare..

Det føles ut som jeg må skikkelig på do også innemellom...

Kan dette være ett tegn på at fødselen er i gang?

Føler meg ikke helt klar for å føde i dag altså.. hehe..

 

Men nå ligger jeg på sofaen og venter på når neste krampe skal komme.... Nå har det gått fem minutter siden sist, og ingenting enda heldigvis.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvordan er formen??? Ta tiden mellom riene og konsentrer deg om å puste og komme gjennom rien når den er der (jada, vet at det er VELDIG enkelt!!!) Dersom du har noen hos deg kan den ta tiden på hvor lenge rien varer. Jeg fikk intens do-trang da min første fødsel startet, men det er igrunnen om og gjøre å ikke presse nå! Dersom du føler at du skal på do, så sett deg ned der (gravitasjon er en fin ting!) men ikke press (iallefall ikke mye). Det som skal ut kommer ut!

Klarer du å hvile mellom riene er det kjempelurt! RIng føden, de kan si når det er på tide å sjekke inn.

Det kan også være kynnere, men da vil de gi seg ganske raskt!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er helt fin egentlig..

Det går nå ca mellom 6 og 10 minutter mellom hver gang magen blir som en fotball og det presser skikkelig, men de varer ikke spesielt lenge.. Føler ikke noe trang til å presse egentlig.. Sitter og spenner litt i mot med bena mot enden på sofaen.. For meg fungerer det bra..

 

Jeg får se an hvordan de utvikler seg videre utover dagen..

Jeg klarer iallefall og slappe av mellom hver gang, så det er bra..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...