Gå til innhold

Idag skal vi på vår første trilletur tralalala:-)


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Og det er sikkert ingen som kommer til å se på oss at vi er nybakte foreldre....med de fårete glisene midt i fjeset!!!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det er koselig det! Husker godt den første trilleturen med alle mine! Gleder meg til jeg kan legge lillegutten i vogna (og igjen være i stand til å trekke pusten helt inn...han sitter fortsatt med hodet sitt oppunder mine ribben).

Gi din lille gullklump en vårhilsen fra oss!

Lenke til kommentar

Gleder meg også til den første turen ;))) Er heller ikke så begeistret for disse siste ukene... Og gleder meg sånn til å GÅ i det hele tatt!! Ti meter og det skjer noe i magen tvert, kynnere?

 

Kos dere og glis som bare det ;))

Lenke til kommentar

God tur! Lurer på når det fårete gliset blekner jeg... I dag er Theodor en måned, og jeg gliser like bredt!!!

Lenke til kommentar

Kan jo like bruke dette stedet for å gratulere dere. Håper det går godt med snittet, er det vondt etterpå? Har dere bra vær forresten?

 

Min baby sitter fortsatt og stanger meg med hodet opp og sparker meg nedover, føles som om hun driver med druetråkking, og føler som om det følger nervebanene altfor langt nedover. Og om ikke noe er skjedd innen 20. mai ca. vil de forsøke å snu henne. Hjelpe seg!

 

GOD TRILLETUR / eller vel overstått trilletur, kanskje. GOD PÅSKE OGSÅ

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...