Gå til innhold

Litt blod sammen med slimproppen..


Potemor

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om det er nødvendig å ringe føden når det kommer noen stiper med brunaktig blod sammen med slimproppen? Man skal jo ringe hvis man begynner å blø, men dette kan vel ikke kalles en blødning.

Virker som det tegner seg til her. Magen er ramlet ned, livmorhalsen er helt flat og jeg har tidvis ganske smertefulle kynnere. Men har født før og kjennes ikke ut som det er fødsel helt på gang ennå. Men begynner å bli spent nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Hadde det akkurat sånn da jeg fikk mitt første barn. "Kynnerne" gikk raskt over til rier, så da ringte jeg føden. Men det kan jo ta noen dager enda... Ring om du er usikker!

Lykke til!!! Blir påskebarn på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe vits.

 

Jeg mista min for en uke siden. Midt i uka kom det masse brun utflod. Så kom det sort gammelt blod. Det var visst bare rester av blodpropp. Det skal være mer en riklig mensblødning for at de tar deg alvorlig.

Men er du usikker på at det kan være noe annet synes jeg du skal ringe de for en ekstra kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min har sagt til meg at man skal kontakte føden ved blødninger, men at hvis slimproppen går, så vil det normalt sett komme litt blod. Så det er nok helt ufarlig, men som de andre her sier; ring om du er usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...