Gå til innhold

har termin i dag


Linda21Nathalie16.04.06

Anbefalte innlegg

men det ser ut som hun ikke vil komme=( er det noen andre som har termin i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg får håpe at hun kommer snart=) er det lenge til babyen din kommer da=) Hilsen meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mamma til tulla:)

 

jeg har termin i dag, men d ser ut som at jeg må belage meg på overtid.....

har hatt en del kynnere i d siste og mensmurringer, men ingen antydning til rier :(

Har prøvd masse ananas, kanel, vasking av hus, trening og sex, men bebisen har d nok for godt i mammas mage til å ville komme ut å hilse på.

Blir litt rastløs av dette, men vet jo at man kan risikere å gå 14 dager over termin........

Kan vi ikke holde hverandre oppdatert?

Hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde i stavanger, og du? Jeg har prøvd sex og alt men så leste jeg at sex hjalp jo ikke,det er opp skrytt, så da får jeg bare vente=) jeg nekter å gå med hu i 14 dager, Jeg vil at hun skel komme NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg blir så frustrert=) men vi får bare krysse fingrene=) Sender deg litt føde støv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på baby verden å kjøpt sån bamse med hjertelyd som visst nok skal berolige bebisen når den er født.. Får håpe bebisen snart får bruk for den!

 

Skal nå gå å lage meg middag i håp om å få satt i gang litt rier: Skal ha en stor fet biff med fløtegratinerte poteter og saus....nam, nam. Har hørt at d hjelper på med et stort måltid som gjør at man blir kjempe mett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Jeja:)

 

Alt bra med deg?

Kjipt å måtte være så mye på overtid.....?

Har de snakket noe om å sette deg igang?

Ja, hadde vært koselig om vi hadde møttes p¨å sykehuset i natt...håpe,håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...